کد خبر: ۱۴۴۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

استخدام ۱۰۰ نفر در استانداری فارس؛ اولویت با فرمانداری‌ها و بخشداری‌های جدید است

معاون استاندار فارس با بیان اینکه در استانداری فارس ۱۰۰ نفر استخدام می‌شوند، گفت: این ۱۰۰ نفر با اولویت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های جدید تاسیس به کار گرفته می‌شوند.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، عبدالرضا قاسم‌پور درباره آخرین وضعیت استخدام در دستگاه‌های استان فارس اظهار داشت: آزمون استخدامی با تمهیدات لازم و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سلامت کامل برگزار شد و نتایج در نیمه اول بهمن ماه اعلام می‌شود.

تسنیم نوشت: وی با بیان این که در نتایج اولیه 3 برابر ظرفیت را اعلام می‌کنند گفت: پس از آن نفرات نهایی با طی مراحل مصاحبه و گزینش استخدام می‌شوند که در تمامی دستگاه‌های استان فارس هم استخدام صورت می‌گیرد. 

معاون استاندار فارس با بیان این که در استانداری فارس 100 نفر استخدام می‌شوند افزود: این 100 نفر با اولویت در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های جدید تاسیس به کار گرفته می‌شوند.

قاسم‌پور با بیان این که سال گذشته 7 فرمانداری و 17 بخشداری در استان فارس راه‌اندازی شده است، بیان کرد: یک بخشداری جدید هم امسال راه‌اندازی شد یعنی ظرف یک سال 7 شهرستان و 18 بخشداری تاسیس کردیم. 

وی عنوان کرد: 100 نفر نیرو برای این فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها از طریق آزمون استخدامی در نظر گرفتیم که شروع به کارشان هم برای سال آینده است.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان