کد خبر: ۱۴۴۲۷۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل کمیته امداد استان فارس؛

صدقات در استان فارس 52 درصد رشد داشته است

مدیرکل کمیته امداد استان فارس گفت: تا پایان امسال به صورت پایلوت 4000 مشترک جدید صدقات خود از طریق دریافت کد QR پرداخت می کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، محمد بذرافشان مدیر کل امداد امام خمینی (ره) فارس گفت: در 10 ماهه امسال با وجود اعمال محدودیت ها در پی شیوع بیماری کرونا، مردم نیکوکار استان نه تنها همکاری خود را با این نهاد قطع نکردند بلکه بیش از پیش در کمک به نیازمندان پیشرو و در تلاش بودند.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه امسال 304 میلیارد و 828 میلیون ریال صدقه توسط مردم پرداخت شده است؛ تصریح کرد: از این میزان 156 میلیارد و 833 میلیون ریال از طریق واریز مستقیم و مابقی از طریق مراکز نیکوکاری سطح استان جمع آوری شده است.

بذرافشان افزود: در مدت مشابه سال گذشته، 200 میلیارد و 618 میلیون و 819 هزار و 558 ریال صدقه توسط نیکوکاران استان، صدقه پرداخت شده بود که امسال شاهد رشد 52 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد هستیم.

مدیر کل امداد فارس خاطر نشان کرد: در حال حاضر 10 درصد مشترکان در استان، صدقات خود را به صورت الکترونیکی پرداخت می کنند که با توجه به شیوع بیماری کرونا و تسهیل در پرداخت صدقات، باید به گونه ای پیش برویم که در سال آینده حداقل 50 درصد مشترکان بتوانند از طریق الکترونیکی کمک های خود را پرداخت کنند.

بذرافشان اضافه کرد: روش نوین دیگری برای پرداخت صدقات در مرحله اجرا است که مشترکان با نصب نرم افزار بر روی گوشی همراه خود و دریافت کد QR اختصاصی می توانند صدقات خود را هر زمان از شبانه روز که تمایل داشتند به راحتی پرداخت کنند.این طرح تا پایان سال جاری با جذب 4000 مشترک جدید و به صورت پایلوت در استان فارس اجرا می شود.
 
وی در پایان یادآور شد: خیران استان همچنان می توانند صدقات خود را از طریق تلفن همراه و به شیوه‌های نوین الکترونیکی پرداخت کنند و کد USSD کمیته امداد فارس با شماره گیری #2*071*8877* از طریق تلفن همراه، نصب نرم افزارهای سکه، سنا، ارسال عدد 1 به شماره 8877 ،  تماس تلفن ملی نیکوکاری 096887 و سایت امداد امام(ره) به نشانی emdad.ir از دیگر راه های پرداخت صدقه به صورت غیر حضوری است.

انتهای پیام/ح/م
نظرات بینندگان