کد خبر: ۱۴۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹
در بسته ویژه حوادث شیرازه آمده است؛

از توقیف خودرو حامل کفش‌های قاچاق در لارستان تا کشف زمین خواری میلیاردی در اقلید

مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مهم‌ترین اخبار حوادث روز استان فارس را می‌توانید در بسته ویژه حوادث شیرازه مشاهده کنید.

زحمات 43 ساله پدر با ضربات چاقو جبران شد

فرمانده انتظامي شيراز از دستگيري قاتل 43 ساله در کمتر از 24 ساعت در يكي از محله‌هاي اين شهرستان خبر داد. 

فرج شجاعي، اظهار داشت: پس از گزارش پليس 110 مبني بر يک مورد درگيري منجر به قتل در یکی از محله‌هاي شهرستان شیراز، بلافاصله تيمي از ماموران انتظامي کلانتری 27 گلستان به محل مورد نظر اعزام شدند.

وي ادامه داد: در تحقيقات اولیه پليس مشخص شد مردي 43 ساله به دلیل اختلافات خانوادگی با پدر 79 ساله خود درگیر و او را با سلاح سرد به قتل رسانده و  بلافاصله از صحنه وقوع جرم متواری شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز تصريح کرد: ماموران انتظامي کلانتری 27 گلستان با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند قاتل را در كمتر از 24 شناسايي و وي را در مخفيگاهش دستگير كنند. 

شجاعي با بيان اينكه متهم پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد، گفت: عاقبت انديشي در امور، بالا بردن آستانه تحمل، داشتن مهارت حل مسئله و احترام به قانون مي‌تواند از وقوع جرائم اين چنيني جلوگيري کند.

دستگیری 59 متهم تحت تعقيب در شيراز

ماموران انتظامي شهرستان شیراز طي 24 ساعت گذشته، 59 متهم تحت تعقيب را دستگير كردند. 

فرمانده انتظامی شهرستان شیراز ، بيان كرد: در اجراي دستورات قضائي و با هدف دستگيري مخلان نظم و امنيت و متهمان تحت تعقيب، شناسايي اين افراد در دستور كار ماموران انتظامی این فرماندهي قرار گرفت.

فرج شجاعي اظهار کرد: ماموران با انجام اقدامات فني و پليسي طی 24 ساعت گذشته، 59 متهم را شناسايي و طي چند عمليات جداگانه آن ها را دستگير کردند.

وي تصريح كرد: در سوابق اين افراد جرايمي همچون سرقت، حمل مواد مخدر، توهين و تمرد نسبت به ماموران، جعل و كلاهبرداري و ايجاد ضرب و جرح ديده مي شود.

توقیف خودرو حامل کفش‌های قاچاق در لارستان

فرمانده انتظامی لارستان از توقیف سواري پژو 405 حامل کفش‌هاي قاچاق و دستگیری یک نفر متهم خبر داد. 

داود امجدی، افزود: ماموران  انتظامی لارستان حین کنترل خودروهای عبوری در ورودی اين شهرستان، به یک دستگاه پژو 405 حامل کالا مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی با بيان اينكه در بازرسی از اين خودرو، 174 جفت کفش قاچاق کشف شد، گفت: برابر اعلام کارشناسان ارزش کالای مکشوفه، یک میلیارد و 100 میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این راستا یک نفر دستگیر شد، از شهروندان خواست درصورت مشاهده هر نوع کالای ممنوعه و قاچاق مراتب را  از طریق شماره تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

اتوبوس حامل كالاي قاچاق به مقصد نرسيد

فرمانده انتظامی آباده از کشف كالاي قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 ميليون ریال در این شهرستان خبر داد. 

سيدابوالفضل مسعودي، بيان كرد: ماموران انتظامی آباده حین کنترل خودروهای عبوری در محورهاي مواصلاتي، به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را براي بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از اين خودرو، يك دستگاه یخچال فریزر، 2 دستگاه ماشين لباسشويي و يك دستگاه ماشين ظرفشويي خارجي قاچاق را کشف کردند

فرمانده انتظامي شهرستان آباده با اشاره به اينکه ارزش اموال مکشوفه برابر نظر كارشناسان، يک ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد شده است، افزود: در اين خصوص 2 نفر دستگير و تحويل مراجع قضائي شدند.

کشف زمین خواری میلیاردی در اقلید

فرمانده انتظامي شهرستان اقليد ازدستگيري يک متهم و کشف يک فقره زمين خواري به ارزش 3 ميليارد و500 میلیون ريال دراين شهرستان خبرداد . 

مرادصارمي، بيان داشت: درراستاي مبارزه با زمين خواري و رفع تصرف اراضي ملي، پليس آگاهي باهمکاري مامورين اداره منابع طبيعي موفق به شناسايي 5هکتار زمين دربخش حسن آباد اقلید که  به صورت غيرقانوني تصرف گرديده بود شد.           
         
وی گفت: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي وپليسي و  هماهنگي بامقام قضايي يک نفرمتهم را دستگير و جهت سيرمراحل قانوني تحويل مراجع  قضايي دادند.

 فرمانده انتظامي شهرستان اقليد بابيان اينکه کارشناسان ارزش اراضي تصرف شده را 3ميليارد و500میلیون  ريال برآورد کردند از شهروندان خواست: هرگونه اطلاع از دست اندازي و تصرف اراضي ملي  توسط افرادسودجو را جهت اقدام قانوني به فوريت هاي پليسي 110گزارش کنند.

انتهای پیام/س/م


نظرات بینندگان