کد خبر: ۱۴۴۲۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۹

میناوند درگذشت

مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت، «شیرازه» درگذشت بازیکن پیشکسوت تیم‌ ملی و باشگاه پرسپولیس را تسلیت می‌گوید.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، مهرداد میناوند که از هفته گذشته به دلیل وخامت حالش به بیمارستان منتقل شده بود، امشب در سن ۴۵ سالگی بر اثر کرونا درگذشت.


میناوند درگذشت

شیرازه درگذشت این پیشکسوت تیم‌های ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس را تسلیت می‌گوید.

شرحی از زندگی این بازیکن پیشکسوت فوتبال در ادامه می‌‌آید:

مهرداد میناوند بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران بود. وی برای باشگاه‌های مختلفی از جمله پرسپولیس، اشتورم گراتس، الشباب و سپاهان بازی کرد. او با پرسپولیس در سال ۱۳۷۶ قهرمان لیگ ایران شد و با اشتروم گراتس ۱ قهرمانی در لیگ اتریش، ۱ قهرمانی در جام حذفی اتریش، ۲ قهرمانی در سوپرجام اتریش و ۲ سال حضور پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرد. تعداد بازی‌های او در لیگ قهرمانان اروپا ۱۰ بازی است.

میناوند در ۵ بهمن ۱۳۹۹ به دلیل کرونا در بخش ICU بیمارستان لاله تهران بستری شد. او در تاریخ ۸ بهمن ۱۳۹۹ بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان لاله تهران درگذشت.

مهرداد میناوند در طول بیش از ۷ سال حضور در تیم ملی، در ۶۷ مسابقه برای تیم ملی فوتبال ایران به میدان رفته و ۴ گل نیز زد.[۴]

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان