کد خبر: ۱۴۴۳۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۴ - ۱۲ بهمن ۱۳۹۹

جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها به مرحله داوری رسید

دبیر جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها از ارسال ۷۵۵ اثر به دبیرخانه این جشنواره خبر داد و گفت: از میان آثار ارسالی ۴۰۲ اثر به مرحله اول داوری راه یافتند.
به گزارش سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، عبدالرضا خسروی دبیر جشنواره تولید محتوای عصر سلیمانی‌ها در گفتگو با این رسانه از آغاز مرحله داوری آثار ارسالی خبر داد و افزود: مجموعا 755 اثر در جشنواره عصر سلیمانی‌ها در قالب چهار رشته مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شذه که از این میان 402 اثر به مرحله اول داوری راه یافتند.


جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها به مرحله داوری رسید

وی افزود: در بخش‌های فیلم کوتاه 96 اثر، نرم‌افزار 16 اثر، پویانمایی 86 اثر و پوستر 204 اثر نیز در موضوعات «مکتب سلیمانی»، «ما ملت امام حسینیم» و «ما ملت شهادتیم» و موضوعات فرعی آن هم شامل «شهدای مقاومت»، «مذاکره»، «پیروزی انقلاب»، «نفوذ»، «ویروس کرونا»، «شهدای ترور» و «سواد رسانه‌ای» مورد بررسی و داوری خواهند گرفت.

به گفته دبیر جشنواره ملی عصر سلیمانی‌ها؛ لیست نفرات برگزیده در مراسم اختتامیه اعلام خواهد شد و به برگزیدگان در رشته‌های مختلف از یک تا هفت میلیون تومان جوایزی اهدا می‌شود.

گفتنی است، این جشنواره توسط سازمان بسیج فضای مجازی سپاه فجر فارس و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، جهاد دانشگاهی فارس، کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و سازمان بسیج هنرمندان فارس از هفتم دی ماه آغاز و تا پایان دهه فجر ادامه دارد.

انتهای پیام/ ح / م
نویسنده :
حمیدرضا ثابت نسب
نظرات بینندگان