کد خبر: ۱۴۴۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
در دهه فجر؛

ساختمان الحاقی مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان به بهره‌برداری رسید

نخستین برنامه آغاز دهه فجر جاری در مجموعه سلامت فارس، بهره‌برداری از ساختمان الحاقی مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان، با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز بود.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی و سلامت شیرازه، مدیران ارشد حوزه سلامت فارس، دهه فجر امسال را با حضور در مناطق جنوبی استان فارس و بهره برداری از خدمات جدید بهداشتی درمانی در این منطقه آغاز کردند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با همراهی اعضای هیات رئیسه دانشگاه در نخستین روز از دهه مبارک فجر، با سفر به بخش اشکنان، از توابع شهرستان لامرد، ابتدا در مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان حضور یافته و ضمن بازدید از این مرکز ارائه خدمت، ساختمان الحاقی این مرکز خدمات جامع سلامت را افتتاح کرد.

مرکز خدمات جامع سلامت اشکنان، با دارا بودن بخش های بهداشت خانواده، مامایی، غرالگری نوزادان، تغذیه، بهداشت محیط، تزریقات و پانسمان، بهداشت مادر و کودک، ۱۰ هزار نفر از جمعیت بخش اشکنان را تحت پوشش دارد.

ساختمان الحاقی این مرکز خدمات جامع سلامت نیز امروز با حضور اعضای هیات رئیسه دانشگاه و با نیت نیک اندیشانه «احمد دیرزی» نیکوکار عرصه سلامت، با زیربنای ۱۳۰مترمربع و با اهدای ۴میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

مهرزاد لطفی در این برنامه، اقدام نیک اندیشان عرصه سلامت را در مسیر توسعه خدمات بهداشتی درمانی و افزایش دسترسی مردم استان به این خدمات، بسیار ارزشمند خواند.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان