کد خبر: ۱۴۴۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۸ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
فرمانده قرارگاه نصرت؛

مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند/ مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم

سردار عبدالفتاح اهوازیان گفت: مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند و متأسفانه آنچنان خلف وعده کرده‌اند و به مردم دروغ گفته‌اند که فرزندان ما دچار دوگانگی شده‌اند.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، همایش بزرگداشت روز شهرستان فیروزآباد با حضور سردار عبدالفتاح اهوازیان فرمانده قرارگاه سری نصرت، مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان فیروزآباد برگزار شد.

فیروزنا نوشت: سردار اهوازیان با اشاره به وصیتنامه‌‌ حاج قاسم گفت: حاج قاسم خطاب به علما در وصیتنامه‌اش می‌گوید‌ علما من به عنوان یک سرباز دیده‌بان شما به شما می‌گویم اگر جمهوری اسلامی آسیبی ببیند دیگر آثاری از اهل البیت، تشییع و اسلام باقی نخواهد ماند.

مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند

فرمانده قرارگاه سری نصرت با بیان اینکه امروز باید مکتب حاج قاسم سلیمانی را در جامعه ترویج کنیم، تصریح کرد: در مکتب قاسم سلیمانی شجاعت، دشمن‌شناسی، ساده زیستی، اسلام، وفاداری، «اَشِدّآءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَمآءُ بَینَهُم» موج می‌زند، بنابراین باید امروز مکتب سلیمانی را در وجودمان نهادینه کنیم.

وی با بیان اینکه نفوذی‌ها نمی‌خواهند مکتب قاسم سلیمانی در دانشگا‌ه‌ها تدریس شود، عنوان کرد: قاسم سلیمانی حتی یک بار هم نگفت که خسته است و یا در محل خدمت غیبت کند بلکه ثانیه‌هایی که برای اسلام و نظام خدمت می‌کرد را قدر می‌دانست. به عبارتی حاج قاسم سلیمانی اورانیوم غنی شده ۱۴۰۰ سال تئوری اسلام است.

مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند

سردار اهوازیان با بیان اینکه شهید سلیمانی محبوب قلب‌ها شد، چون هیچگاه به کسی دروغ نگفت، تصریح کرد: حاج قاسم صادق بود او وعده داد سه ماه دیگر داعش را از کره زمین پاک می‌کند و همین اقدام را صورت داد، اما امروز ما مسئولانی می‌بینیم که در چشم مردم زل می‌زنند و دروغ می‌گویند.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران جمهوری اسلامی با تأکید براینکه شهید قاسم سلیمانی را باید درست تعریف کرد به رشادت‌های فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شروع سال جدید ۹۸ و سیل استان خوزستان اشاره و عنوان کرد: حاج قاسم وقتی به سوسنگرد رسید آب همه جا را گرفته بود در حالی که همه داشتند از شهر فرار می‌کردند حاج قاسم ۲۰ دقیقه صحبت کرد و مدافعان حرم ظرف سه روز سه میلیون گونی خاک دیوار کشیدند.

وی با اشاره به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که تا پنج ماه دیگر برگزار می‌شود، گفت: مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند. متأسفانه آنچنان خلف وعده کرده‌اند و به مردم دروغ گفته‌اند که فرزندان ما دچار دوگانگی شده‌اند؛ اما در این اقیانوس همچنان فانوس مکتب حاج قاسم سلیمانی سوسو می‌زند.

مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه باید رابطه نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری با مکتب شهید سلیمانی توسط مردم مورد ارزیابی قرار بگیرد، تصریح کرد: ما از رئیس جمهوری می‌خواهیم صادق، شجاع، ساده‌زیست که اهل مکتب حاج قاسم سلیمانی باشد.

در پایان این همایش از خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی شهرستان با اهدا لوح تجلیل شد.

مردم مراقب باشند که فریب وعده و شعار‌ها را نخورند

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان