کد خبر: ۱۴۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۲ - ۱۴ بهمن ۱۳۹۹
رئیس هیأت ورزش کارگران استان:

فارس در جایگاه دوم ورزش کارگری کشور قرار گرفت

رئیس هیأت ورزش کارگران استان فارس گفت: هیأت ورزش کارگران فارس در 6 ماهه اول سال 99 رتبه دوم کشور را کسب کرد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، امید جواندل با اشاره به ارزیابی عملکرد فدراسیون ورزش کارگران افزود: هیأت ورزش کارگران فارس با کسب 374 امتیاز در ارزیابی صورت گرفته رتبه دوم کشور را کسب کرد.

وی ادامه داد: در ایام شیوع بیماری کرونا 26 مسابقه در بخش مردان، زنان، خانواده و فرزندان کارگران در سطح این استان برگزار شده است.

مشاور فدراسیون ورزش کارگران جمهوری اسلامی اضافه کرد: 3 دوره کلاس آموزشی در 6 ماهه نخست سال جاری در سطح فارس برگزار شد و تیم کوهنوردی کارگران به قله شهرستان اقلید نیز صعود کرد که همزمان با برنامه های کوهنوردی در سطح کشور برنامه ریزی و اجرا شده است.

وی با بیان اینکه کارگران این استان حضور پررنگ در جشنواره فرهنگی و ورزشی اداره کل امور ورزش وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتند،که در این زمینه کسب لوح تقدیر از مقامات وزارت متبوع داشتیم و همچنین خانواده کارگران این استان حضور پررنگی در جشنواره شب یلدای کارگران سراسر کشور داشتند.

جواندل بیان کرد: برای ایجاد نشاط در بین جامعه کارگری برگزاری ورزش صبحگاهی در کارخانه جات استان با رعایت فاصله اجتماعی جز اولویت های این حوزه در 6 ماهه نخست سال 99 بوده است.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان