کد خبر: ۱۴۴۴۱۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۵ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)؛

سهم ۴۰ درصدی آموزش و پرورش فارس در جشن نیکوکاری

پارسال ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که ۱۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از این رقم را معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش کمک کرده اند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه؛ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) فارس با اشاره به اینکه سهم آموزش و پرورش در جشن نیکوکاری سال گذشته ۴۰ درصد بوده است، گفت: پارسال ۳۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در جشن نیکوکاری جمع آوری شد که ۱۳ میلیارد و هشتصد میلیون تومان از این رقم را معلمان و دانش آموزان آموزش و پرورش کمک کرده اند.

محمد بذرافشان ادامه داد: کمیته امداد در کنار خدمات معیشتی و توانمند سازی اقتصادی نسبت به توانمند سازی در حوزه فرهنگی، آموزشی و ارتقا سطح دانش و بینش دانش آموزان همواره برنامه ریزی و تلاش کرده است.

وی با بیان اینکه در یکسال اخیر تعامل و همکاری بی سابقه‌ای بین اموزش و پرورش و کمیته امداد استان بوده است گفت: امروز افتخار میکنیم که به ۲۵ هزار دانش اموز مقاطع مختلف استان فارس به عنوان یک سرباز خدمات ارایه می‌کنیم.

بذر افشان با اشاره به اینکه هرسال جشن عاطفه‌ها در دو فصل، یکی در آغاز سال تحصیلی و دیگری در اسفند ماه برگزار می‌گردد گفت: امسال درآمد جشن عاطفه‌ها در شروع سال تحصیلی ۲۷ میلیارد تومان بوده که با وجود اینکه دانش آموزان در مدارس حضور نداشتند، اما شاهد کمک‌های چشمگیر معلمان، فرهنگیان، مدیران و دانش آموزان بوده ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به اینکه در بحث حامیان طرح اکرام و ایتام آموزش و پرورش جزء دستگاه‌های پیشرو و برتر بوده است، هر کارمندی، مدیری و معلم فرهیخته‌ای می‌تواند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در طرح هر کارمند یک حامی شرکت نماید.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: از ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه در ۳ روز نمادین جشن نیکوکاری با هدف کمک به نیازمندان و دانش آموزان و با شعار عید را به خانه هایشان ببرید برگزار خواهد شد.

بذر افشان با اعلام این خبر که بیش از ۲۰ میلیارد تومان تبلت تهیه و بین دانش آموزان نیازمند توزیع شده افزود: اگر هنوز مددجویان و دانش اموزان نیازمندی وجود داشته باشد که به دلیل نداشتن تبلت یا گوشی از تحصیل محروم باشند کمیته امداد این امادگی را دارد که با کمک و استفاده از ظرفیت خیرین به این دانش آموزان کمک نماید.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان