کد خبر: ۱۴۴۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۹
مدیرکل آموزش و پرورش فارس؛

تهیه و توزیع بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: بیش از ۷ هزار گوشی و تبلت بین دانش آموزان نیازمند باهمکاری کمیته امداد امام خمینی فارس توزیع شد.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تاکید بر اینکه بیش از ۷ هزار تبلت با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) تهیه و بین دانش اموزان نیازمند و محروم از تحصیل توزیع شد گفت: در ابتدا قرار بود ۲ هزار تبلت تهیه شود که با ابتکار مدیرکل کمیته امداد این عدد به بیش از ۷ هزار رسید.

فرهاد اسماعیلی گفت: خوشحالیم که همکاران فرهنگی هیچ گاه مشارکت در کار خیر را فراموش نکرده اند و همواره محرومین جامعه را در نظر داشته اند.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه سهم ۴۰ درصدی آموزش و پرورش در کمک به جشن عاطفه‌های سال گذشته نشان از توجه ویژه همکاران فرهنگی به امور خیر دارد: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد هماهنگ کننده است و شرکت در کار خیر یک وظیفه و رسالت اجتماعی است و فرهنگیان فارس نشان داده اند نه در کلام بلکه در عمل نسبت به محرومیت زدایی در جامعه نقش آفرین هستند.

اسماعیلی با بیان اینکه از مسئولین مراکز نیکوکاری سراسر استان که بیشترین تلاش را دارند تقدیر خواهد شد افزود:از ۱۳ تا ۱۵ اسفند جشن نیکوکاری را در پیش خواهیم داشت که انتظار داریم باتوجه به تعامل و حسن اعتمادی که بین کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش وجود دارد تبلیغات گسترده‌ای در این زمینه صورت گیرد.

وی با بیان اینکه با همکاری کمیته امداد امام خمینی ۴۰ مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های سراسر استان راه اندازی کرده ایم گفت: ۱۹ مرکز نیکوکاری دیگر در حال راه اندازی است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: باتوجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمترین ضریب خطا افراد نیازمند به تبلت‌های دانش آموزی را شناسایی کرده است پیشنهاد می‌شود ادارات شهرستان‌ها کمک‌های خیرخواهانه معلمان و دانش آموزان برای تهیه تبلت را با کمیته امداد در میان بگذارند که با تدبیر این نهاد این مبلغ افزایش یابد.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان