کد خبر: ۱۴۴۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
فرمانده سپاه پاسارگاد خبرداد؛

برگزاری بیش از ۱۵۰ عنوان برنامه در سپاه شهرستان پاسارگاد

بیش از ۱۵۰ برنامه توسط حوزه ها، کانون و پایگاه‌های بسیج شهرستان پاسارگاد در دهه فجر درحال برگزاری است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، فرمانده سپاه ناحیه پاسارگاد در گفتگوی با خبرنگار این رسانه از برگزاری ۱۵۰ برنامه به مناسبت دهه فجر و به میزبانی ناحیه، حوزه، کانون و پایگاه‌های بسیج شهرستان پاسارگاد خبر داد و گفت: شعار محوری دهه فجر امسال را  "پای کار انقلاب ایستاده ایم" عنوان کرد  و گفت: در سلسله مراتب سپاه این شعار برای دهه فجر امسال تعیین شده است‌.

قاسمی از برگزاری رزمایش‌ الی بیت المقدس خبر داد و افزود: این رزمایش به صورت هماهنگ استانی، در جهت ارتقاء امنیت و با هدف نمایش اقتدار بسیج از ۱۲لغایت۲۲بهمن ماه برگزار می‌شود. 

وی ادامه داد: در تمام این ایام الله، رزمایش گشت‌های عملیاتی، گشت رضویون و تور‌های ایست و بازرسی و گشت اطلاعاتی، رژه خودرویی و موتوری و رزمایش سلامت، برنامه شامگاه یاد یاران و دفاع از مقر در راستای امنیت مردم نمود بیشتری خواهد یافت.

فرمانده سپاه پاسارگاد گفت: توزیع بسته های معیشتی، کمک مومنانه و نذر خون و نذر رهایی نیز در این ایام مبارک به صورت جدی دنبال خواهد شد.

قاسمی از برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی در ایام دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: نقاشی، مقاله نویسی، کتابخوانی، از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده بسیج پاسارگاد در این ایام است.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان