کد خبر: ۱۴۴۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۸ بهمن ۱۳۹۹

جشن ازدواج آسان ۳۰ زوج خرم‌بیدی برگزار شد

۳۰ زوج خرم بیدی در استان فارس در اولین مرحله جشن ازدواج آسان در سال ۹۹ به خانه بخت رفتند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، به همت ستاد ازدواج آسان شهرستان خرم‌بید همزمان با ایام دهه مبارک فجر و ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) مرحله اول جشن ازدواج آسان در سال ۱۳۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در تالار یاس شهرستان خرم‌بید برگزار شد.

با مساعدت خیرین و ستاد ازدواج آسان مجموعه‌ای از لوازم زندگی مانند یخچال، اجاق گاز، ماشین لباسشویی، جاروبرقی، تلویزیون، فرش، ظروف آشپزخانه و ... هریک به ارزش ۳۵ میلیون تومان به زوج ها هدیه داده شد، همچنین برای ترویج سنت حسنه ازدواج تمام مراسم جشن عروسی شامل لباس عروس، فیلم‌برداری، گل ماشین عروس، معرفی به آتلیه، تالار پذیرایی را متقبل گردید.

لیلا نورافشان معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوان فارس ضمن تشکر و قدردانی از اعضای ستاد ازدواج آسان شهرستان خرم بید، تسهیل گری ازدواج را وظیفه همه نهادها دانست و ابراز امیدواری کرد تا موانع و مشکلات ازدواج برای زوج ها برطرف شود و بیش از پیش شاهد برنامه هایی از این دست در سطح استان باشیم.

لازم به ذکر است که ۴ کارگاه آموزش مهارت های پیش‌از ازدواج برای ۹۰ زوج که در این طرح ثبت نام کرده‌اند برگزار شد و ۶۰ زوج دیگر نیز طی دومرحله دیگر در هفته‌های آتی به خانه بخت خواهند رفت.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان