کد خبر: ۱۴۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۲ - ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
رئیس مرکز بازرسی وزارت ارتباطات؛

​نگاه ما باید حل مسئله و رفع مشکل مردم باشد

​رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه شورای مدیران بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس تاکید کرد: باید به میز خدمت به شکل سنگر خدمت نگاه کنیم و از تمام ظرفیت های استان برای حل مسئله و رفع مشکل مردم استفاده کنیم.
به گزارش سرویس دریافت خبر علمی شیرازه، حمیدرضا رضوانی پور رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعاتف گفت: طی بازدیدی که امروز از تمامی واحدهای تابعه وزارت در استان داشتم جو صمیمانه و همدلی در خانواده ارتباطات و فناوری اطلاعات استان دیده می شد و این موضوع جای تقدیر دارد.

وی افزود: امروز ارتباطات و اینترنت پرسرعت برای مردم واجب تر از هر موضوع دیگری شده است و وقتی که ما برای احداث یک سایت ارتباطی به روستاها مراجعه می کنیم سازمانهای دولتی و غیردولتی، مردم و سازمانهای جهادی پای کار حاضر می شوند و این موضوع نشان دهنده اهمیت اینترنت و ارتباطات در زندگی مردم است.

رضوانی پور گفت: استان فارس و شیراز از قدیم الایام در حوزه های مختلف زبانزد عام و خاص بوده و به جهت سبقه علمی و وجود مراکز دانشگاهی و علمی معتبری که دارد به عنوان یک استان نیرو پرور از آن یاد می شود و حوزه ارتباطات هم بواسطه اینکه پیشران سایر حوزه ها به شمار می رود برای تحقق این موضوع نقش و اهمیت بالایی را دارا است.

رئیس مرکز بازرسی، نظارت مدیریتی و پاسخگویی به شکایات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: بخش عمده ای از مشکلات زیرساختی استان ناشی از کمبود تجهیزات و اعتبارات است اما باید از ظرفیت های موجود حوزه ارتباطات استان استفاده کنیم و زمینه توسعه اقتصاد دیجیتال را در استان فارس فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: در این مسیر نگاه ما باید حل مسئله و رفع مشکل مردم باشد و این موضوع نیازمند همدلی و هم افزایی لازم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان است.

مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در دولت یازدهم و دوازدهم و همچنین میزان پیشرفت و تحقق مصوبات سفر خردادماه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان فارس ارایه کرد.

انتهای پیام/س/م
نظرات بینندگان