کد خبر: ۱۴۴۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر خبر داد:

آزادی ۱۱۰ زندانی جرائم غیر عمد در مرحله دوم نذر رهایی

سردار بوعلی گفت: از خیرین نیک اندیش فارس دعوت می کنیم برای کمک به تهیه تبلت برای دانش آموزان فارس به سامانه توکاد مراجعه کنند.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، آئین گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن و اجرای مرحله دوم طرح نذر رهایی با حضور استاندار فارس، رئیس کل دادگستری استان و فرمانده سپاه فجر به میزبانی اداره کل زندان های استان فارس برگزار شد.

سردار بوعلی در این مراسم با گرامیداشت فرارسیدن ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: ۳۹۸ پروژه گروه های جهادی همزمان با دهه فجر در عرصه های مسکن محرومین، ساخت حسینیه و سایر حوزه های عام المنفعه به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه امروز استان فارس با توزیع بیش از ۲ میلیون بسته معیشتی در قالب کمک های مومنانه در سطح کشور سرآمد است، گفت: بیش از ۱ میلیارد تومان کمک از طریق سامانه توکاد برای کمک به دانش آموزان نیازمند جمع آوری شده و از خیرین نیک اندیش فارس دعوت می کنیم برای کمک به تهیه تبلت برای دانش آموزان فارس به سامانه توکاد مراجعه کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه در قالب طرح نذر رهایی بیش از ۲۷۳ زندانی جرائم غیر عمد آزاد شده اند، گفت: در مرحله اول ۱۶۳ زندانی و امروز نیز ۱۱۰ زندانی دیگر آزاد می شوند که ۲۷ نفر از این ها از بانوان زندانی هستند.

سردار بوعلی با تجلیل از ستاد دیه فارس، اداره کل زندان ها و دستگاه قضایی استان، خاطرنشان کرد: از همه خیرین، دستگاه ها و مسئولانی که در این طرح معنوی مشارکت دارند تشکر می کنیم، در مراسم امروز ۴۰ بسته معیشتی نیز به خانواده های زندانیان نیازمندان اهدا می شود.

انتهای پیام/ح/م
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان