کد خبر: ۱۴۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۶ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۹
فرماندار شهرستان شیراز؛

توجه به زیرساخت‌های روستایی مهم‌ترین اولویت دولت به شمار می‌رود

به دنبال بازدید فرماندار شیراز و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و ادارات شهرستان از شهرک‌های برف‌فروشان و قصرقمشه، جلسه بررسی و جمع بندی و رسیدگی به مسائل و مشکلات این شهرک‌ها در محل فرمانداری شیراز برگزار شد.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، در نشست بررسی جمع بندی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهرک‌های برف‌فروشان و قصرقمشه، محمدرضا امیری فرماندارشیراز، بازدید مدیران دستگاه‌های اجرایی از مناطق کمتر برخوردار شهر و آشنایی با مسائل و مشکلات آنان را از ضروریات برشمرد و گفت: مردم ولی نعمتان ما هستند و مدیران شهرستان وظیفه دارند ضمن بازدید مستمر از مناطق کمتر برخوردار، مشکلات آنان را از نزدیک بررسی  و رسیدگی نمایند.
 
وی با بیان اینکه توجه به زیرساخت های روستایی از مهم‌ترین اولویت‌های دولت به شمار می‌رود افزود: آنچه امروز برای دولت مورد انتظار است، توجه به برخورداری مناطق روستایی از امکانات زیربنایی است.

امیری ادامه داد: برخی از مناطق شهری نیز دارای مشکلاتی هستند که اهتمام و توجه بیش از پیش مدیران را می طلبد تا ضمن شناسایی چالشها، کاستی‌ها، ضعف‌ها و قوت‌ها و نیازهای مناطق شهری و روستایی، در راستای رفاه حال مردم، مرتفع کردن آنها را در اولویت کاری خود قرار دهند.
 
ساماندهی تعاونی‌های غیرفعال در شهرک برف فروشان، رفع معضل روشنایی معابر مجموعه مسکونی احداث شده در شهرک برف فروشان تا پایان سال جاری، رفع مشکل آبرسانی مناطق مسکونی این شهرک توسط شرکت آبفای شیراز و شهرداری منطقه ۱۰ ظرف مدت یک ماه،تامین پزشک خانواده، فعال سازی بخش تزریقات و افزایش ساعات کاری و شبانه روزی نمودن مرکز جامع سلامت قصر قمشه ، ساماندهی چشمه جوشک، طرح جمع آوری آب های سطحی و احداث بوستان توسط شهرداری منطقه ۱۰ تا پایان سال جاری از اهم مصوبات این جلسه بود.

انتای پیام/س/م
نظرات بینندگان