کد خبر: ۱۴۴۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان شد؛

تقدیر امام‌جمعه شیراز از عظمتی که دوباره خلق شد/ مردم ما هیچ‌وقت از حقیقت اسلام و ارزش‌های شهدا دست برنمی‌دارند

آیت‌الله لطف‌الله دژکام در گفتگو با «شیرازه» در پاسخ به کسانی که منتظر بودند چنین روزی را نبینند و مردم در مراسم راهپیمایی حضور پیدا نکنند، گفت: باید به آنها گفت این آرزو را به گور می‌برید، چون هیچ‌وقت مردم از حقیقت اسلام و ارزش‌هایی که شهدا آفریدند، دست بر نمی‌دارند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، آیت‌الله لطف‌الله دژکام در حاشیه مراسم ۲۲ بهمن که در شیراز برگزار شد، در گفتگو با این رسانه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلاب مبنی بر فطرت انسان‌هاست و تا وقتی که این حقیقت را می‌بینیم که در وجود امام (ره) شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی وجود دارد، مردم مسلمان نیز همراه این حرکت خواهند بود.

وی با بیان اینکه گاهی ممکن است محدودیت‌هایی مثل کرونا و دیگر اتفاقات به وجود آید که امکان بروز آن گونه حرکاتی که در دل مردم است، وجود نداشته باشد، افزود: اما همه به خوبی دیدند که امروز مردم با چه عظمتی حضور پیدا کرده و دوباره انقلاب را همراهی کردند و امیدواریم این مسیر همانگونه که حضرت امام رحمة الله علیه عنوان کردند و رهبر معظم انقلاب نیز می‌فرمایند، تا ظهور آقا امام زمان ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه در پاسخ به کسانی که منتظر بودند چنین روزی را نبینند و مردم حضور پیدا نکنند، اظهار کرد: باید به آنها گفت، این آرزو را به گور می برید، چون هیچ وقت مردم از حقیقت اسلام و ارزش‌هایی که شهدا آفریدند دست بر نمی دارند.

آیت الله دژکام تصریح کرد: ممکن است همه ما از دروغ و دغل بی‌عدالتی و برخی اتفاقات خسته باشیم اما هیچ گاه از اسلام و حقیقت و عدالت خسته نمی شویم.

انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان