کد خبر: ۱۴۴۵۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۱ - ۲۲ بهمن ۱۳۹۹

تصریح رئیس کل دادگستری فارس بر خطای محاسباتی دشمن/ مردم دوستدار انقلاب هستند

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفتگو با «شیرازه» گفت: هیچ دلیل و موضوعی نمی‌تواند مردم را دلسرد کند و آن‌ها را از اجتماعات عظیمی که جزو شعائر اسلام است دور نگه دارد و علایق آنها را کمرنگ کند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، با توجه به اتفاقات سال‌های اخیر و مشکلاتی که در زمینه معیشتی و اقتصادی برای مردم پیش آمد همچنین شیوع بیماری کرونا برخی منتظر بودند حضور مردم را در راهپیمایی ۲۲ بهمن شاهد نباشیم تا دشمنان همین را دست مایه ناامید کردن مردم ما قرار دهند اما امروز دیدیم که چه در فضای مجازی و چه به صورت تجمعات هر چند کوچک تر از سال‌های قبل، مردم حضور پیدا کرده و با انقلاب و آرمان‌های شهدا بیعت دوباره کردند.

شیرازه به همین منظور گفتگویی با رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این راهپیمایی انجام داد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدکاظم موسوی در این راستا اظهار کرد: مردم دوستدار انقلاب هستند و دشمن همیشه در خصوص انقلاب ما دچار خطای محاسباتی شده است، همانطور که در طول این ۴۲ سال ‌در همه زمان‌ها و زمینه‌ها پیش‌بینی‌های درستی نداشته است.

 وی با بیان اینکه امروز هم اگر چه به خاطر شرایط بهداشتی و پروتکل‌های موجود که مردم مراعات می کردند، اما هم شاهد رژه موتورسواران در برخی نقاط شهر بودیم، گفت: هم حضور مردم در میدان شهرداری بسیار چشمگیر بود و این اجتماع عظیم نشان داد که دوستدار انقلاب هستند و اگر ما می‌خواهیم این انقلاب تداوم و استمرار داشته باشد باید معیارهای تعیین شده را مد نظر قرار دهیم.

رئیس کل دادگستری فارس افزود: باید معیارهای ما در تمام کارها بیانیه گام دوم باشد و بر مبنای این بیانیه که رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را صادر کرده‌اند، حرکت کنیم و اگر اینگونه شود قطعاً دشمن ناامید تر از گذشته خواهد شد.

عالی‌ترین مقام قضایی استان تاکید کرد: هیچ دلیل و موضوعی نمی‌تواند مردم را دلسرد کند و آن‌ها را از اجتماعات عظیمی که جزو شعائر اسلام است دور نگه دارد و علایق آنها را کمرنگ کند.

وی ادامه داد: امروز هم مردم به خاطر اینکه به نظام، انقلاب و اسلام علاقه مند هستند با شرکت خود نشان دادند با تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب و معیار قرار دادن بیانیه گام دوم به هدف نهایی خود خواهیم رسید.

معیار و اولویت اصلی ما اجرای سند تحول قضایی است

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدکاظم موسوی در پاسخ به این سوال که به عنوان عالی ترین مقام قضایی استان، مهمترین اولویت دستگاه قضایی در شرایط کنونی را چه می دانید؟ گفت: معیار و اولویت اصلی ما اجرای سند تحول قضایی است که اخیرا رونمایی شده، چون در آن دستیابی به مردم داری، رضایت مردم و عدالت مطلق هدف اصلی این سند است که باید محقق شود.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان