کد خبر: ۱۴۴۵۶۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
مسوولین پاسخگوی وعده‌های خود باشند؛

رفع مشکل اینترنت روستای چاه‌طلای خنج؛ وعده‌ای که همچنان عملی نشد

با وجود قولی که نماینده مردم شهرستان‌های لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس برای رفع مشکل اینترنت روستای چاه‌طلا در دهه فجر داده بود، اما همچنان این مشکل حل نشده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، ۱۴ آبان ۹۹ بود که گزارشی از مشکلات اینترنت روستای چاه‌طلا از توابع بخش مرکزی شهرستان خنج در پایگاه خبری خنج‌کهن منتشر شد که در بخشی از آن به مشکلات دانش‌آموزان این روستا جهت دسترسی به اینترنت و حضور در کلاس‌های غیرحضوری و همچنین رفتن به کوه‌های اطراف جهت اتصال به اینترنت، اشاره شده بود.

خنج کهن نوشت؛ پنج‌شنبه ۲۲ آبان ۹۹ و تنها ۸ روز پس از انتشار این گزارش، در اقدامی قابل تقدیر، حسین حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی به همراه مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات و فرشید ایزدی مدیرکل مخابرات استان فارس، به منظور پیگیری موضوع در روستای چاه‌طلا حضور پیدا کردند.
رفع مشکل اینترنت روستای چاه‌طلای خنج؛ وعده‌ای که همچنان عملی نشد

در این بازدید، حسین‌زاده وعده حل مشکل را داد و گفت: امیدواریم در دهه فجر شاهد رفع مشکل اینترنت در روستای چاه‌طلا و روستاهای اطراف باشیم.

هر چند در مدت حضور حسین‌زاده در مجلس، او را فردی پیگیر در کارها دیده و تاکنون به وعده‌هایش عمل کرده، اما در موضوع اینترنت روستای چاه‌طلا، با اینکه وعده رفع مشکل در دهه فجر داده بود، اما همچنان این مشکل حل نشده است.

چرایی عدم حل این مشکل

به منظور پیگیری موضوع به سراغ فرماندار شهرستان خنج رفتیم و چرایی عدم تحقق این وعده را از وی جویا شدیم.

عبداله حقیری فرماندار شهرستان خنج در این رابطه گفت: در خصوص اینترنت روستای چاه‌طلا، با جناب آقای سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ارتباط گرفتم و ایشان گفتند: سایت ایرانسل در دو راهی روستای "تخته" شهرستان خنج اجرا شده و در صورت تامین مسیر انتقال از سمت روستای "سیف‌آباد"، سایت فوق راه‌اندازی شده و مشکل اینترنت روستاهای اطراف برطرف خواهد شد. علت بدعهدی نیز عدم راه‌اندازی سایت واسط در روستای سیف‌آباد این شهرستان بوده که با پیگیری‌های صورت پذیرفته، عملیات برق‌رسانی به سایت فوق در حال اجرا است تا هر چه سریعتر امکان راه‌اندازی سایت دو راهی روستای تخته فراهم گردد."

فرماندار خنج تاکید کرد: بنده نیز از زمانی که به اتفاق سایر مسئولان در روستای چاه‌طلا حضور پیدا کردم، به صورت هفتگی موضوع را در دستور کار داشته و پیگیری کردم، نماینده شهرستان هم بصورت ویژه و در راستای قولی که داده شد، مسئله را دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
0
سلام