کد خبر: ۱۴۴۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۳ - ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
عضو پارلمان ملی:

رئیس‌جمهور هنوز در برابر توهین‌هایش به مردم عذرخواهی نکرده است

پرویز اوسطی نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس جمهور باید در خصوص 54 توهینی که به مردم، منتقدین و دستگاه های مختلف نظام داشته و در کارنامه او ثبت و ضبط شده است عذرخواهی کند.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، پرویز اوسطی نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، در پاسخ به این سوال که آیا اقدامی در برابر 54 توهین رییس جمهور نسبت به مردم، منتقدین و دستگاه های مختلف نظام از سوی مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است یا خیر، اظهار داشت: تاکنون اقدامی در این رابطه صورت نگرفته است اما نمایندگان نسبت به این موضوع واکنش داشته اند و به صورت موردی انتقادهایی را مطرح کرده اند.

 کردتودی نوشت: وی با بیان اینکه دولت نباید از شعارهایی که در یکی از شهرستان های کشور در روز 22 بهمن علیه رییس جمهور مطرح شد سوء استفاده نماید، افزود: این مسئله نیاز به روشنگری دارد که توسط ائمه جمعه، خواص و نخبگان نیز مطرح شده است و دولت نباید از این مسئله بهره برداری سیاسی کند.

رئیس‌جمهور هنوز در برابر توهین‌هایش به مردم عذرخواهی نکرده است
 نماینده مردم قروه و دهگلان خاطرنشان کرد: دولت حاکم، دولت مستقر نظام جمهوری اسلامی است و دیدگاه ما و دیگر نمایندگان مجلس همگرایی و همدلی است و تمامی دستگاه ها و مردم باید با یکدیگر یکدل و یکصدا باشند و برای برطرف نمودن مشکلات کشور قدم بردارند.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان