کد خبر: ۱۴۴۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۹ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۹
فرمانده سپاه فجر فارس:

تبیین هنرمندانه کار جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد/ شبکه فراگیر گروه‌های جهادی در فارس تشکیل شود

سردار یدالله بوعلی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز تبیین هنرمندانه کار جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد، گفت: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می‌تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.
به گزارش سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، آیین افتتاحیه اولین دوره توانمندسازی هنری و رسانه ای جهادگران فارس با عنوان رساف با حضور سردار یدالله بوعلی بصورت ارتباط آنلاین برگزار شد.

فرمانده سپاه فجر در این مراسم با تاکید بر اینکه ارتقا توانمندی های رسانه ای گروه‌های جهادی یک موضوع بسیار مهم است، گفت: تبیین، تبلیغ و فرهنگ سازی کار جهادی بعنوان یک فرهنگ مورد تاکید در دین اسلام یک مسئله اساسی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه در دنیای امروز تبیین هنرمندانه کار جهادی می تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد، خاطرنشان کرد: تبلیغ هنرمندانه کار خالصانه جهادگران و انتقال این پیام به مخاطب می تواند هزاران کار خیر دیگر را نیز در پی داشته باشد.

تبیین هنرمندانه کار جهادی می‌تواند هزاران نفر را تحت تاثیر قرار دهد/ شبکه فراگیر گروه‌های جهادی در فارس تشکیل شود
سردار بوعلی با بیان اینکه دشمنان بدنبال این هستند که حرکت های اسلامی را بدنام و کمرنگ کنند، گفت: کارهایی که با نیت خیر و محرومیت زدایی انجام می شود یکی از مولفه های تبلیغ موثر کارکرد جوانان مومن و حزب اللهی است.

 وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی و اندیشه آن در برابر همه عالم کفر صف آرایی کرده است، گفت: گروه های جهادی می توانند فعالیت خودشان را فراتر از جغرافیای کشور بعنوان یک الگو به سراسر جهان اسلام معرفی کنند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس دارای یک فرهنگ اصیل و ریشه دار و ظرفیت های عظیم است، گفت: گواه این فرهنگ غنی و شایستگی جوانان این استان تقدیم بیش از ۱۵ هزار شهید در راه دفاع از انقلاب اسلامی است و فارس می تواند مبدا معرفی حرکت های جهادی به عالم باشد.

 وی با تاکید بر اینکه سپاه فارس همواره آماده هم افزایی با گروه های جهادی است، گفت: من شخصا به گروه های جهادی علاقمند هستم و شما جوانان می توانید در هر عرصه ای که کشور نیازمند است حضور پیدا کنید و کمک کنید.

 سردار بوعلی خاطرنشان کرد: شبکه گسترده و فراگیر گروه های جهادی باید در استان فارس بصورت منسجم تشکیل شود و ظرفیت های هنری و رسانه ای سپاه فجر بیش از پیش در راستای معرفی فعالیت های جهادی به کار گرفته شوند.

فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه دوره توانمند سازی رساف طی ۲ ماه در قالب ۷ پروژه پودمانی برگزار می شود، گفت: در این دوره که بصورت مجازی برگزار می شود بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای گروه های جهادی از سراسر استان فارس حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان