کد خبر: ۱۴۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
در دیدار مسوولان بسیج رسانه فارس با «شیرازه» مطرح شد+ تصاویر

نوآوری و پیشتازی «شیرازه» در جریان‌سازی/ این رسانه به شعار "رسانه انقلابی را به رفتارش می‌شناسند" جامه عمل پوشانده است

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و دیدار با سردبیری و هیات تحریریه این رسانه به نوآوری و پیشتازی «شیرازه» در جریان‌سازی اشاره و بیان کردند: شیرازه به این شعار که "رسانه انقلابی را به رفتارش می‌شناسند" جامه عمل پوشانده است.

به گزارش سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس و رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز در دفتر پایگاه خبری تحلیلی شیرازه حضور و با سردبیری و هیات تحریریه این رسانه دیدار کردند.

مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس در این دیدار با بیان اینکه فعالیت رسانه‌های جهان به سمت تصویری و بصری سوق پیدا کرده است، گفت: امروزه رسانه‌ها به یک خط نوشته اکتفا کرده و کمتر از کلمات برای القای مفاهیم استفاده می‌کنند و به فیلم کوتاه تبدیل شده است.

کارهای جدید نظیر فتونیوز که توسط پایگاه تحلیلی خبری شیرازه انجام گرفته بسیار خلاق، ارزنده و مبتکرانه است

وی با اشاره به تغییر ذائقه مردم در پذیرش اخبار، اظهار داشت: کارهای جدید نظیر فتونیوز که توسط پایگاه تحلیلی خبری شیرازه انجام گرفته بسیار خلاق، ارزنده و مبتکرانه است و هر روز شاهد رشد و نوآوری هستیم.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس تصریح کرد: ماندگاری مطالب با قالب تصویری در ذهن بیشتر خواهد بود و گزارش‌ها و تحلیل‌هایی که توسط شیرازه مطرح می شود بسیار جامع است.

اژدری با تشریح توقع سازمان بسیج رسانه از رسانه‌ها، تاکید کرد: اشاعه فرهنگ، دست آوردها و ترویج آرمان‌های انقلاب اسلامی انتظار این سازمان از رسانه‌ها است و شیرازه در این زمینه خوب عمل کرده و یک رسانه پیشرونده و پیش برنده است.

بنا به اظهار رئیس سازمان بسیج رسانه فارس؛ در این روز ها با سوال‌هایی از جنس دهه 80 و 90 که دفاع مقدس و انقلاب را ندیده‌اند مواجه هستیم که روایت صحیح و جامع رخدادهای انقلاب با قلم فرسایی در این زمینه هنر رسانه است.

شیرازه به این شعار که "رسانه انقلابی را به رفتارش می‌شناسند" جامه عمل پوشانده است

رضا جاویدی مدیر کانون بسیج رسانه شیراز نیز در این دیدار با بیان اینکه پایگاه تحلیلی خبری شیرازه به این شعار که "رسانه انقلابی را به رفتارش می شناسند" جامه عمل پوشانده است، گفت: همه سختی‌ها، ناملایمات و کم لطفی‌هایی که به این مجموعه می‌شود، مهم نیست زیرا یک مجموعه رسانه‌ای بزرگ همواره در معرض مقایسه قرار می گیرد و شیرازه یک رسانه‌ای بزرگ با رویکرد شهری، استانی و ملی است.

وی افزود: در اخباری که رسانه‌های دیگر از ورود به آن معذورند، شیرازه به میدان می‌آید و تبدیل به تریبونی برای صدای مردم می شود.

جاویدی با اشاره به محاسن و معایب فضای مجازی در کنار رسانه، تاکید کرد: در سال‌هایی که رسانه ها به عنوان یک نیاز در میان خانواده ها قرار گرفته، رشد فضای مجازی در کنار آسیب ها محاسنی داشته که مردم خبر های را از رسانه های مطمئن و محلی بردارند.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز تصریح کرد: شیرازه در بازگو کردن مسائل مردم خوب عمل کرده و در خواست داریم تا بقیه رسانه‌ها نیز مردم را به عنوان محور اصلی عملکرد خودشان قرار بدهند.

وی با اشاره به قرارگرفتن در 42مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: اقتدار جمهوری اسلامی در میان جهان سایه افکنده و همه جهانیان به اقتدار مثال زدنی انقلاب اعتراف می‌کنند و ما برای رسیدن به این نقطه شهدای بسیاری تقدیم کرده‌ایم تا امروز در دنیا سربلند باشیم.

رئیس هیئت «اندیشه ورز» بسیج رسانه فارس با بیان اینکه برکت نظام اسلامی مبتنی بر ولایت‌مداری و ولایت فقیه است که ساختار ما را با سایر دولت‌ها متفاوت می‌سازد، خاطرنشان کرد: همه تلاش کنیم ضمن تبعیت از ولایت، این دست آوردها را به نسل بعدی منتقل کنیم.

بنا به اظهار جاویدی؛ تولیدات سایت شیرازه همواره در بخش‌های مختلف نظیر پرونده‌های گزارشی، کلیپ‌های تصویری و مصادیق دیگر مورد توجه مخاطبین بوده است و در جریان سازی این پایگاه تحلیلی خبری پیشتاز است و در مناسبت های مختلف با راه اندازی پویش های مردمی موثر بوده است.

مدیر کانون بسیج رسانه شیراز، روزمرگی و افت تولید در برخی از رسانه ها را موجب آسیب دانست و گفت: پایگاه خبری شیرازه به دنبال پیگیری مسائل در بدنه به صورت کارشناسی است و باید به این موضوع همواره توجه شود چراکه مردم از بیان مسائل در رسانه انتظار نتیجه گیری دارند.

وی با تاکید بر جامع نگری در نقدها و گزارش‌ها، اظهار داشت: اگر در مشکلی یک طرفه بپردازیم و نتیجه‌ای برای مخاطب نداشته باشد، بد است. از طرفی دیگر باید به امیدآفرینی، شور و نشاط و توجه شود.

بسیج رسانه به عنوان چتر و مامنی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه است

فاطمه خسروپور سردبیر شیرازه نیز در این دیدار با بیان اینکه بسیج رسانه به عنوان چتر و مامنی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه است، به ظرفیت‌های شیرازه و راهبرد این رسانه در دوران جدید و خط مطالبات این رسانه پرداخت.

پایگاه خبری تحلیلی شیرازه در پایان این گزارش، با توجه به وداع مصطفی اژدری رئیس سازمان بسیج رسانه فارس از این سمت با تقدیر از تلاش‌های چند ساله ایشان در سازمان بسیج رسانه فارس، برایشان آرزوی توفیق و عاقبت بخیری و موفقیت در سمت‌های آتی را دارد.

تصاویر این دیدار را در ادامه مشاهده کنید.


انتهای پیام/ح/ م

نظرات بینندگان