کد خبر: ۱۴۴۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۹ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

دستگیری دکتر قلابی با یک میلیارد اخاذی

دکتر قلابی که با تهدید، یک میلیارد ریال از معتادان اخاذی کرده بود به دام افتاد.
به گزارش سرویس اجتماعی و حوادث شیرازه، سرهنگ سیدابوالفضل مسعودی فرمانده انتظامی آباده گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند فردی با معرفی خود به عنوان دکتر، بدون داشتن هیچگونه تخصص و یا مجوزی در سطح شهرستان، اعتماد معتادان را جلب کرده و سپس با اخاذی و دریافت مبالغ زیاد، به ظاهر اقدام به درمان آنان می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با توجه به تهدید جدی علیه بهداشت شهروندان، معتادین و همچنین دخالت متهم در امورات پزشکی، ماموران با اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری دکتر قلابی شدند.
سرهنگ مسعودی با بیان اینکه متهم به بزه انتسابی خود مبنی بر اخاذی یک میلیارد ریالی از ۱۵ نفر شهروند معتاد اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه وی، هزار و ۵۰۰ بسته انواع قرص‌های روان گردان، کدئین و مرفین دار، ۲ دستگاه فشار خون، انواع تجهیزات حجامت و تزریقات، سوزن و نخ‌های مخصوص جراحی کشف شد.

فرمانده انتظامی آباده ارزش دارو‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان، ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهم پس از سیر مراحل قانونی، روانه زندان شد.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان