کد خبر: ۱۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۸ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹

رقابت سخت زردپوشان شیرازی برای کسب پیروزی مقابل هوادار

فجر شهید سپاسی برای تثبیت جایگاهش در بالای جدول رقابت سخت با تیم مدعی هوادار تهران دارد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، در هفته پانزدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور، ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه روز شنبه دوم اسفندماه تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران به میزبانی ورزشگاه پارس شیراز رقابتی حساس را برگزار می‌کنند.

علی اصغر کلانتری سرمربی فحر شهید سپاسی شیراز گفت: الحمدالله بعد از بازی آرمان گهر که با لطف و تلاش بازیکنان به ۳ امتیاز آن دست پیدا کردیم بچه‌ها در سلامت کامل هستند و برای دیدار با هوادار تنها امیر شعبانی و ابوالفضل اعلایی را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

وی افزود: با تمرینات منسجمی که این هفته بازیکنان فجر انجام دادند برای کسب پیروزی و انجام یک بازی زیبا مقابل هوادار تهران قرار می‌گیریم هرچند می‌دانیم تیم تهرانی از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است، ولی به امید خدا بتوانیم ۳ امتیاز این مسابقه را بگیریم و وضعیت فجر در نیم فصل به ثبات برسانیم تا برای نیم فصل دوم با تقوی تیم، فجرشهید سپاسی با قدرت بیشتر به کار ادامه دهد.

تا پایان هفته ۱۴ تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و هوادار تهران با امتیاز مشابه ۲۴ و برحسب تفاضل گل در مکان‌های سوم و چهارم جدول رده بندی مسابقات دسته یک‌فوتبال قرار دارند.

تیم فجر در هفته چهاردهم ۲-یک مقابل میزبانش آرمان کهر سیرجان به برتری دست یافت و هوادار تهران با یک گل مغلوب شاهین شهرداری بوشهر شد.

برنده این بازی حساس در صورت توقف بادران تهران و مس کرمان مقابل حریفان، می‌تواند هفته ۱۵ را با صعود به صدر جدول به پایان برساند.

انتهای پیام/ ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان