کد خبر: ۱۴۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
پنج‌شنبه‌ها با شهدا؛

گزارش «شیرازه» از شهادت تا وداع با شهید مدافع امنیت در دیار احمد بن موسی(ع)+فیلم و تصویر

«محسن جعفری» زاده شهر مقدس شیراز از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرایم سازمان‌یافته استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در چابهار به شهادت رسید.

به گزارش سرویس ایثار و شهادت شیرازه، "محسن جعفری" زاده شهر مقدس شیراز از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) در پی اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرایم سازمان یافته استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه ۲۸ بهمن ماه سال جاری در چابهار به شهادت رسید. به غیر از این شهید بزرگوار، در این عملیات دو تن از سربازان جان برکف گمنام امام زمان(عج) وزارت اطلاعات، هنگام انجام وظیفه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

پیکر مطهر شهید محسن جعفری پس از تشییع در شهر زاهدان شامگاه چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه وارد فرودگاه بین المللی آیت الله دستغیب شیراز شد و سپس مراسم وداع با پیکر پاک این شهید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حضور جمعی از عاشقان راه حق در مسجد ابوالفضل(ع) بلوار نصر شیراز برگزار شد.

گزارش «شیرازه» از شهادت پیکر تا تدفین شهید محسن جعفری در دیار احمد بن موسی(ع)

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید جعفری صبح روز پنج‌شنبه ۳۰ بهمن‌ماه در حرم مطهر حضرت احمد ابن موسی شاهچراغ(ع) با حضور شهروندان و مسئولان استانی برگزار و پیکر پاکش پس از تشییع بر روی دستان مردم ولایت مدار سومین حرم اهل البیت (ع) در گلزار شهدای شیراز به خاک سپرده شد.

پیکر مطهر شهید مهدی جهانتیغ از اهالی استان سیستان و بلوچستان و شهید مصطفی نوروزی از اهالی استان مازندران پس از تشییع در شهر های زاهدان و ساری به خاک سپرده شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات با صدور پیامی در پی شهادت سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان(عج) گفت:

بسم رب الشهداء والصدیقین

"ولاتحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون"

شهداء این هدیه‌ی الهی را آسان و رایگان بدست نیاوردند، به قیمت مجاهدت بدست آوردند.

مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اکنون که افتخار شهادت فی سبیل الله نصیب سه تن از سربازان گمنام آقا امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) در پایگاه عظیم مبارزه و جهاد گردید و آن مرغان سبک بال از مقام سرباز عرصه‌ی پرافتخار گمنامی (در حین انجام اقدامات اطلاعاتی بر روی یکی از باندهای جرایم سازمان یافته) به مقام والای گمنامان شهید مفتخر گردیده و حیات ابدی در جوار سید الشهداء، حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) را بر زندگی فانی رجحان داده اند، سر تسلیم و رضا به درگاه ربوبی الهی فرود می‌آوریم و به مقام شامخ آن عزیزان درود می فرستیم و با آنان عهد و پیمان می بندیم که راه فروزانشان را با عزت و سربلندی تا پای جان ادامه دهیم و حافظ طریق پر فروغ شهدایمان باشیم.

اینجانب شهادت غرور آفرین آن دلاورمردان را که اینک در رضوان الهی ماواء گرفته اند، به محضر با سعادت حضرت بقیه الله الاعظم (سلام الله علیه) مقام معظم رهبری (مدظله العالی) خانواده‌ی معظم آن شهیدان، مردم ولایتمدار و شهید پرور ایران اسلامی، بویژه اهالی خطه‌های دلاورخیز سیستان و بلوچستان، فارس و مازندران تبریک و تسلیت می‌گویم و برای بازماندگان سرافراز، از درگاه خداوند آرامش دهنده‌ی دل ها، سلامتی و بهروزی مسئلت می‌کنم.

فیلم لحظه ورود شهید محسن جعفری در فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز

تعداد بازدید : 0
کد ویدیو


انتهای پیام/ح/ م

نظرات بینندگان