کد خبر: ۱۴۴۶۵۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹

موفقیت اتومبیل‌رانان فارس در مسابقات درگ ایران

رانندگان فارسی در رقابت شتاب ۲۰۰ متر به ۳ مدال طلا دست یافتند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، عبداللهی مدیر روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز گفت: در روز نخست مسابقات اتومبیلرانی درگ دسته جات آزاد ایران، محمد نوذری از استان فارس در کلاس اختصاصی ۲۰۶ GT موفق به کسب مقام نخست شد و امیر قائدیان و سید سعید طلایی راد به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی افزود: در کلاس ۴ و ۶ سیلندر اتمسفر دیفرانسیل جلو هم محمد نوذری موفق شد با کسب امتیازات لازم به دومین مقام قهرمانی خود در این رقابت‌ها دست یابد و امیر قائدیان و محمد سعید شریفی در مکان‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

عبداللهی اضافه کرد: در کلاس اختصاصی درگ بانوان نیز نازنین زارع از استان فارس در کمترین زمان ممکن به خط پایان رسید و مقام نخست این رقابت‌ها را از آن خود کرد و فاطمه خدادادی و تینا عریخانی دوم و سوم شدند.

بنابراین گزارش، در مسابقات درگ کلاس بانوان ۹ اتومبیلران برای کسب مقام اول تا سوم رقابت کردند.

مسابقات اتومبیلرانی درگ دسته جات آزاد مردان و زنان ایران به میزبانی مجموعه بین المللی آیلند تهران در حال برگزاریست و رقابت ۴۰۰ متر هم جمعه یک اسفندماه برگزار می‌شود.

دِرَگ یا مسابقهٔ شتاب رقابتی است که در یک مسیر مستقیم با طول مشخص، بین دو خودرو برگزار می‌شود و رانندگان در پشت خط شروع توقف کرده و با سبز شدن چراغ موسوم به درخت کریسمس شروع به حرکت می‌کنند و برنده مسابقه شرکت‌کننده‌ای است که در زمان کمتری طول مشخص ۲۰۰، ۳۰۰ یا ۴۰۰ متر را پیموده و زودتر از خط پایان بگذرد.

انتهای پیام/ر /م

نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان