کد خبر: ۱۴۴۶۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۹
مدیرکل میراث فرهنگی فارس:

ساماندهی تور‌های گردشگری با همکاری پلیس

تور‌های گردشگری فارس با همکاری پلیس ساماندهی می‌شود.
به گزارش سرویس دریافت خبر شیرازه، مدیرکل میراث فرهنگی فارس گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و ثبت گشت‌ها در سامانه جامع دفاتر خدمات مسافرتی، ساماندهی تور‌های گردشگری با همکاری نیروی انتظامی انجام می‌شود و از فعالیت‌های غیرمجاز ممانعت خواهد شد.
مصیب امیری بیان کرد: با افتتاح این دفتر جدید خدمات مسافرتی و گردشگری، تعداد این دفاتر در استان فارس به ۲۸۱ واحد رسیده است.

امیری ادامه داد: استان فارس با داشتن آثار تاریخی متعدد و مناطق طبیعی زبیا و بی‌نظیر از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگر برخوردار است و تقویت و ایجاد زیرساخت‌های گردشگری مناسب می‌تواند در رشد و شکوفایی صنعت گردشگری استان نقش به‌سزایی داشته است.

وی افزود: این استان در زمینه جذب گردشگری در بخش‌های مختلف ازجمله گردشگری زیارتی و مذهبی، سلامت و درمانی، گردشگری تاریخی فرهنگی، طبیعت گردی و اکوتوریسم، دارای ظرفیت‌های بسیار مناسبی است که با برنامه‌ریزی دقیق می‌توان این ظرفیت‌های بالقوه را به شکل مطلوب مورد بهره‌برداری قرار داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس گفت: در حوزه سلامت برنامه‌ریزی‌هایی با نهاد‌های ذیربط انجام شده که در آینده‌ای نزدیک شاهد روند مطلوب‌تری برای جذب و درمان گردشگران سلامت خواهیم بود.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان