کد خبر: ۱۴۴۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۶ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹

جشنواره‌های ۴گانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه آخر رسید/ عکاس «شیرازه» مقام برتر عکاسی را کسب کرد

در مراسم اختتاميه جشنواره‌های چهارگانه بسيج هنرمندان فارس، «احمدرضا مداح» عکاس خبری پایگاه تحلیلی خبری «شیرازه» مقام برتر عکس در بخش كرونا و كمک‌های مومنانه را کسب کرد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، مراسم اختتاميه جشنواره‌هاي چهارگانه بسيج هنرمندان فارس شامل «نگار عاشقي»، «مشق مقاومت»، «دفاع عاشقانه» و «سروقامتان» به ترتيب در بخش‌هاي مختلف عكس، خوشنويسي، هنرهاي تجسمي و نمايش امروز، 2 اسفندماه با رعايت پروتكل‌هاي بهداشتي در محل سازمان بسيج هنرمندان استان برگزار شد.

جشنواره‌های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه آخر رسید/ عکاس شیرازه به عنوان مقام برتر عکاسی در بخش کرونا انتخاب شد

روح‌الله محرري به‌نمايندگي از معصومه كلانتري مسئول انجمن هنرهاي تجسمي به بيان توضيحاتي درباره اين بخش در جشنواره‌هاي 4 گانه بسيج هنرمندان پرداخت و گفت: در مرحله داوري 150 اثر به دبيرخانه جشنواره «دفاع عاشقانه» ارسال شد  كه در نهايت 11 نفر به‌عنوان نفرات برگزيده انتخاب شدند.

مريم همايون، دبير انجمن خوشنويسي بسيج هنرمندان فارس هم تعداد آثار ارسال به جشنواره «مشق مقاومت» را 120 اثر اعلام كرد كه در نهايت 13 نفر به‌عنوان برگزيده انتخاب شدند.

سعيد محمدي، مسئول انجمن نمايشي بسيج هنرمندان فارس هم شمار آثار ارسال شده به دبيرخانه جشنواره «سروقامتان» را 25 اثر اعلام كرد كه در نهايت از 8 نفر در اين رابطه تجليل شد. 

هاشم عرفان‌منش، مسئول انجمن عكس بسيج هنرمندان فارس نيز با تصريح اينكه 300 اثر به دبيرخانه جشنواره «نگار عاشقي» ارسال شد كه 101 اثر به بخش نهايي راه يافت و در نهايت 3 نفر به‌عنوان برگزيده انتخاب شدند.

در پایان اسامی برگزیدگان بخش‌های مختلف این جشنواره‌ها به شرح زیر اعلام شده است:

جشنواره عكس «نگار عاشقی»: 

احمدرضا مداح عکاس خبری پایگاه تحلیلی خبری شیرازه در بخش كرونا و كمك‌های مومنانه، امیرحسین یوسفی در بخش حاج قاسم سلیمانی و امیرصادقیان در بخش دفاع مقدس به مقام اول رسیدند.

جشنواره‌های چهارگانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه آخر رسید/ عکاس شیرازه به عنوان مقام برتر عکاسی در بخش کرونا انتخاب شد


در جشنواره خوشنویسی «مشق مقاومت» و در بخش نستعلیق: رضا اعظمی از شیراز مقام اول، حسین داوودی از كازرون مقام دوم و  محمدصادق عادل از شیراز و محمدرضا صفاییان از آباده رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نسخ امیر پژمان از استهبان رتبه اول، زهرا زارعی از شیراز مقام دوم و شهلا امینی از لارستان مقام سوم را به دست آوردند.

در بخش شكسته مجتبی رحم‌دار از فسا مقام اول، محمدحسین كوثری از اقلید، اول و معصومه بهمن از صفاشهر، رتبه سوم را به دست آوردند.

جشنواره‌های ۴گانه بسیج هنرمندان فارس به ایستگاه آخر رسید/ عکاس «شیرازه» مقام برتر عکاسی را کسب کرد

و در موضوع ثلث، سعیده جاویدی آزاد از استهبان، اول؛ امیر پژمان از استهبان، دوم و مهدی افروغ از خرم‌بید، سوم را کسب نمودند.

در جشنواره هنرهای تجسمی «دفاع عاشقانه» در بخش پوستر محمدعبدالعلی‌زاده از لامرد، اول؛ احمدرضا صادقیان از شیراز، دوم؛علی‌رضا رحیمی از شیراز، سوم حائر رتبه شدند.

در بخش نشانه نوشته و تایپوگرافی زهره شریفی از شیراز، اول؛ محمدحسین رئیسی از شیراز، دوم؛ فرزانه كلانتری از شیراز، سوم و سمانه علی‌زاده از شیراز، سوم مقام آور شدند.

در بخش تصویرسازی تنها خانم فاطمه متأله از شیراز رتبه دوم را کسب کرد و در نقاشی خط علی اوجی از شیراز، اول؛ محمدرضا صفائیان از آباده، دوم؛ مهران شیرالی از شیراز، سوم مقام دوم را کسب کردند. 

جشنواره نمایش «سروقامتان» در بخش  كارگردانی مجتبی حسینی از قیر و كارزین؛ در بخش نویسنده كامران شهلایی از شیراز  و بازیگری مرد مسلم رستمی از نورآباد و فرزاد لطفی از قیرو كارزین؛ در بخش بازیگری زن سارا ظریف صنایعی و نگین منصور صفاییان و در اثر ویژه قاسم مرادی دهقی و در بخش هنرمند آینده ستایش شجاعی حائر رتبه شدند.

انتهای پیام/ح/م

برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان