کد خبر: ۱۴۴۶۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۹
در گفتگو با «شیرازه» مطرح شد؛

جشنواره چندرسانه‌ای کاج با ۴۰۰ اثر به مرحله داوری رسید

دبیر جشنواره کاج گفت: ۴۰۰ اثر از سراسر کشو در بخش‌های چندرسانه‌ای، ادبی و هنری و بخش ویژه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سجاد توکلی دبیر جشنواره کاج در گفتگو با این رسانه با بیان اینکه  ۴۰۰ اثر از سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، اظهار داشت: دقت بیشتر در رعایت عدالت و امانت پیرامون بررسی و داوری آثار تاخیر دو روزه اعلام نتایج را به دنبال داشته که ضمن عذرخواهی از شرکت کنندگان عزیز، بابت صبر و متانت‌شان ممنون و سپاس گذاریم.

وی تصریح کرد: ۲۶۰ اثر در بخش‌های چندرسانه ای، ادبی و هنری و بخش ویژه به مرحله داوری راه یافت که روزهای پایانی بهمن برای زمان اعلام نتایج تعیین گردید، اما با طولانی شدن فرایند داوری به علت تفکیک ارزیابی ها در دو بخش دانش آموزی و بزرگسال و حساسیت و پیچیدگی ارزیابی بخش دانش آموزی این مهم با چند روز تاخیر انجام خواهد گرفت.

جشنواره کاج با ۴۰۰ اثر به مرحله داوری رسید

بنا‌به اظهار دبیر جشنواره کاج، نقش محوری در مرحله ارزیابی و داوری برعهده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس می‌باشد، گفت: معاونت اجتماعی سپاه فجر فارس به عنوان دبیرخانه جشنواره، پس از جمع آوری و دسته بندی، آثار را به منظور داوری مقدماتی و نهایی، بدون هیچ گونه دخالتی به کارگروه داوری جشنواره که متشکل از هیئت محترم داوران متشکل از اساتید و کارشناسان صاحب نام استان و تحت نظر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تقدیم کرده است. 

توکلی در پایان سخنان خود در خصوص اعلام نتایج این جشنواره بیان کرد: هم زمان با شب میلاد پر فروغ جوان ترین امام، حضرت جوادالائمه (علیه السلام) این نتایج از طریق صفحه و کانال جشنواره اعلام خواهد شد.

گفتنی است، جشنواره چندرسانه ای کاج (کاهش آسیب های اجتماعی جامعه) از آبان ماه امسال با محوریت "کاهش طلاق و حاشیه نشینی" و "خدمات اجتماعی و محرومیت زدایی" و در سه بخش چندرسانه ای، ادبی و هنری و بخش ویژه طرح های ابتکاری در مورد تاثیر کرونا بر آسیب های اجتماعی با همکاری بیش از ۱۶ نهاد مرتبط با موضوعات اجتماعی و به ابتکار معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس کار خودش را آغاز کرد.

انتهای پیام/ح/م
نویسنده :
حمیدرضا ثابت نسب
نظرات بینندگان