کد خبر: ۱۴۴۷۰۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۳ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۹

فرماندهان فتنه ۱۴۰۰ از «تحریم انتخابات» می‌گویند

در کنار ایما و اشاره‌های چپ‌های ستادی درباره تحریم انتخابات؛ سعید حجاریان نیز چندی قبل از احتمال وقوع اغتشاش یا همان "فتنه اقتصادی" در ایام انتخابات ۱۴۰۰ سخن گفت.
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه، محسن آرمین، فعال چپ و از دستگیرشدگان فتنه ۸۸ به تازگی طی اظهاراتی در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین مجمع سالیانه انجمن اسلامی جامعه پزشکی ایران ضمن مخالفت با رأی دادن به نامزدی با سابقه نظامی و با ابراز آرزوی رفع حصر؛ ‌پیرامون انتخابات ۱۴۰۰ گفته است: جریان اصلاح‌طلب طیف‌های مختلفی اعم از  بهبودخواهان حکومتی، گرایش جامعه محور، گرایش صبر و انتظار و... را شامل می شود که هر کدام دیدگاه های مختلفی دارند.

مشرق نوشت؛ اصلاح‌طلبان نمی‌توانند به انتخاباب به مثابه بهار سیاست بی تفاوت باشند؛ قرار است انتخابات ریاست جمهوری آینده براساس مشارکت کمتر و نتیجه مطمئن تر برگزار شود لذا باید از تمامی امکانات برای برگزاری انتخابات استفاده کرد.

فرماندهان فتنه ۱۴۰۰ از «تحریم انتخابات» می‌گویند

به گزارش ایسنا، او در عین حال تصریح می‌کند: "شرایط اجتماعی و سیاسی انتخابات ۱۴۰۰ با شرایط  سالهای ۹۲ و ۹۶ متفاوت است و اگر روند برگزاری انتخابات بگونه‌ای طراحی شد که اصلاح‌طلبان از گزینه‌ای محروم شدند لزومی به شرکت آنان در انتخابات نیست! "

*قبل از آرمین، احمد حکیمی‌پور نیز در اظهاراتی از این گفته بود که ما اصلاح‌طلبان وظیفه‌ای برای مشارکت حداکثری نداریم. 

این اظهارات اصلاح‌طلبان مبنی بر شرکت نکردن در انتخابات و نداشتن وظیفه برای مشارکت حداکثری در حالی است که مقام معظم رهبری در بیانات اخیر خود در دیدار با مردم آذربایجان بر "مشارکت پر شور" و حداکثری تأکید کردند و دلسرد کردن مردم را کار دشمن نامیدند. 

دقت شود که در اینجا حتی مسئله ولایتمداری اعضای هسته سخت اصلاحات نیز مطرح نیست بلکه بحث بر سر عقلانیت آقایان است.

عقلانیتی که در نبود آن شاهدیم آقایان به مخالفت با "نامزد مقتدر" که یگانه راه‌حل مشکلات کشور در مقطع کنونی است، برخاسته‌اند و در گام بعدی نیز با زمزمه تحریم انتخابات مشغول لگد زدن به امنیت کشور هستند.

دقت شود جریانی که نامزدهای مطلوبش قادر به اخذ صلاحیت از نهادهای قانونی و نظارتی یک کشور نیستند مکلف است به معرفی کاندیداهای جوان و یا ائتلافی. زیرا تحریم انتخابات کار اشرار و خائنین است و در کشورهای دنیا اشدّ مجازات برای این گروه در نظر گرفته می‌شود.

جالب است که اعضای هسته سخت اصلاحات خود را در قبال این واضحات علم سیاست به ندیدن زده‌اند و متأسفانه از منابر کشور نیز شاهد بیان چنین مطالبی برای مردم نیستیم. مطالبی که اگر از سوی خواص بیان شود؛ ‌ قطعا رمل و اسطرلاب شریرانه هیچ بدخواهی علیه مردم ایران محقق نخواهد شد.

لازم به توضیح است که در کنار ایما و اشاره‌های چپ‌های ستادی درباره تحریم انتخابات؛ سعید حجاریان نیز چندی قبل از احتمال وقوع اغتشاش یا همان "فتنه اقتصادی" در ایام انتخابات ۱۴۰۰ سخن گفت. 

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
علی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹
0
ما رای میدیم