کد خبر: ۱۴۴۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۴ اسفند ۱۳۹۹
دادستان عمومی و انقلاب شیراز خبر داد؛

کشف ۲محموله و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ

دادستان عمومی و انقلاب شیراز از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اجتماعی شیرازه، سید مصطفی بحرینی از کشف دو محموله مواد مخدر و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در محموله اول میزان 318 کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این عملیات که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس انجام شد دو نفر از سوداگران مرگ دستگیر و یک دستگاه خودرو پژو نیز توقیف شد.

بحرینی با بیان اینکه در محموله دوم نیز 66 کیلو و 600 گرم تریاک وهمچنین 20 لیتر مشروبات الکلی از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است، گفت: طی این عملیات2 قبضه سلاح گرم  نیز در محل اختفای قاچاقچیان کشف شد.

کشف ۲محموله و دستگیری تعدادی از سوداگران مرگ

دادستان عمومی و انقلاب شیراز با اینکه مواد مخدر و اعتیاد  یکی از مهم ترین  مباحث حوزه آسیب های اجتماعی است، گفت: دستگاه قضایی و دادگستری استان علاوه بر اجرای سیاست‌های مقابله ای برنامه های پیشگیرانه را نیز با جدیت دنبال خواهد کرد.

بحرینی تصریح کرد: سیاست های مبارزه با مواد مخدر تنها منحصر به برخورد های قهری نیست و لازم است در این خصوص نهادهاي متولی امور اجتماعی و سازمانهای حمایتی همکاری مناسبی را با مجموعه قضایی در راستاي پيشگيري از  آسيب هاي موضوع مواد مخدر داشته باشند.

انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان