کد خبر: ۱۴۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

اعلام آمادگی رئیس مجمع نمایندگان فارس برای استفاده از نگاه تحلیلی مهندسان در حوزه قانون‌گذاری

ابراهیم عزیزی در جمع مهندسان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان فارس گفت: باید کمک کنیم در حوزه قانون‌گذاری رویکرد مهندس‌وار دنبال شود؛ مجمع نمایندگان فارس این آمادگی را دارد که از پیشنهاد شما در حوزه تحلیلی استفاده کند‌.

به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، ابراهیم عزیزی در وبینار مجازی با حضور مهندسین دانشگاه فنی و حرفه‌ای فارس با تبریک روز مهندس گفت: روز مهندس یک فرصت ارزشمندی برای بزرگداشت عزیزانی است که با این نوع نگاه به پیشرفت کشور کمک می دهند.

وی افزود: قطعا این روز را باید یک فرصت برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی بدانیم که ویژگی ارزنده ای داشتند و دارند چرا که توسعه ساز و تحول آفرین هستند.

رئیس مجمع نمایندگان فارس با تاکید بر اهمیت رویکرد و دیدگاه مهندسین اظهار داشت: جامعه مهندسین ما بر مبنای یک رویکرد توسعه ای خودشان را موظف می بینند که نگاه جامع کاملی به آینده کشور و استان داشته باشند.

اعلام آمادگی رئیس مجمع نمایندگان فارس از نگاه تحلیلی مهندسان در حوزه قانون‌گذاری

عزیزی ضمن اشاره به اینکه باید با رویکرد مهندسی در عرصه سازندگی و آبادانی کشور قدم برداریم، خاطرنشان کرد: همین که رویکرد شما تحولی، با حرکت بر مبنای ایرانی اسلامی و بر مبنای تاکیدات رهبر انقلاب باشد، جای سپاس و قدردانی دارد .

وی با بیان اینکه شما برای رسیدن به این اهداف بلند، واقع گرا و به دنبال رشد و اعتلای این حرفه هستید، گفت: امروز این انتظار از شما برادران خوب است که دفاع از حقوق اجتماعی و عامه را به عنوان یک رسالت دنبال کنید و به دنبال ارتقا کیفیت در حوزه عمرانی صنعت و سازندگی باشید.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به گسترش مهندسی در تمامی بخش ها و موضوعات، اضافه کرد: باید کمک کنیم در حوزه قانون گذاری رویکرد مهندس وار دنبال شود؛ مجمع نمایندگان فارس این آمادگی را دارد که از پیشنهاد شما در حوزه تحلیلی استفاده نماید‌.

بنا به اظهار ابراهیم عزیزی؛ نگاه بلند شما را در قوانین حاکم شود و کمیته ای را تشکیل بدهید و برای این اهداف بلند پیشنهاد دهید، اگر تجارب خوب و آینده نگری شما در حوزه قانون رویکرد تحولی را سرعت دهد.

وی در پایان سخانان خود گفت: همه ما بتوانیم مسیری را که عهده دار آن هستیم با همفکری، تعامل و هم افزایی طی کنیم.

بنابر این گزارش، این همایش با حضور شورایعالی و هیئت اندیشه‌ورز سازمان بسیج مهندسین صنعتی فارس و با حضور فرماندهان نواحی مقاومت اعضای کانون‌های مهندسین صنعت و عمران در سراسر استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ح / م

نظرات بینندگان