کد خبر: ۱۴۴۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۴ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

نخستین جشنواره موسیقی مجازی افراد دارای معلولیت کلید خورد

معاون توانبخشی بهزیستی فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب در حوزه موسیقی جهت فعالیت هرچه بیشتر افراد دارای معلولیت و نشان دادن توانمندی های این افراد به جامعه و ترغیب افراد دارای معلولیت در انجام فعالیت های هنری برگزار می شود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، گودرزی معاون توانبخشی بهزیستی فارس با اعلام این خبر گفت: این جشنواره با هدف ایجاد بستری مناسب در حوزه موسیقی جهت فعالیت هرچه بیشتر افراد دارای معلولیت و نشان دادن توانمندی های این افراد به جامعه و ترغیب افراد دارای معلولیت در انجام فعالیت های هنری به ویژه درحوزه موسیقی و ایجاد یک نگرش مثبت در بین آحاد جامعه نسبت به توانمندی های این افراد می‌باشد.

وی تصریح کرد: این جشنواره در دو بخش گروهی و تک نوازی انجام می شود و شرکت کنندگان می توانند در دو حوزه موسیقی سنتی و موسیقی پاپ آثار خود را ارسال نموده و در جشنواره شرکت نمایند.

لازم به ذکر است مهلت ارسال آثار تا ۱۲ اسفندماه ،تاریخ اعلام پذیرفته شدگان ۱۴ اسفند و اختتامیه نیز در ۲۰ اسفندماه با معرفی آثار برگزیده برگزار خواهد شد.

هنرمندان می توانند آثار خود را به ایمیل navagostarapadana@gmail.com ارسال و اخبار جشنواره را از سایت navagostarfestival.ir دنبال کنند.

نخستین جشنواره موسیقی مجازی افراد دارای معلولیت کلید خورد
انتهای پیام/ح
برچسب ها: شیرازه ، فارس ، شیراز
نظرات بینندگان