کد خبر: ۱۴۴۷۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۸ - ۰۵ اسفند ۱۳۹۹

فروش اینترنتی بلیت قطار نوروز ۱۴۰۰ آغاز شد

مدیرکل راه آهن فارس گفت: فروش اینترنتی بلیت قطار ویژه نوروز ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و تا پایان ظرفیت فروش ادامه دارد.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، مدیرکل راه آهن فارس گفت: فروش اینترنتی بلیت قطار ویژه نوروز ۱۴۰۰ از امروز آغاز شد و تا پایان ظرفیت فروش ادامه دارد.

خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس نوشت: انصاری با بیان این که بلیت‌ها برای روز‌های ۲۵ اسفند ۹ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۰ است افزود: بلیت قطار شیراز- تهران از ساعت ۷ صبح آغاز شده است و بلیت قطار شیراز – مشهد از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود.

وی گفت: متقاضیان خرید حضوری بلیت قطار شیراز- تهران و شیراز- مشهد می‌توانند از ساعت ۸ صبح فردا به مراکز مجاز فروش بلیت قطار مراجعه کنند. هر روز یک قطار ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه از شیراز به تهران و ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه در مسیر بالعکس حرکت می‌کند و قطار شیراز- مشهد یک روز در میان ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه به مسافران خدمت رسانی می‌کند.

فروش اینترنتی بلیت قطار نوروز ۱۴۰۰ آغاز شد
مدیرکل راه آهن فارس با بیان اینکه افراد مبتلا به کرونا با وجود داشتن بلیت، اجازه سفر نخواهند داشت، گفت: طبق مصوبات و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، برای هر کوپه ۴ نفره حداکثر ۲ بلیت و برای کوپه‌های ۶ نفره حداکثر ۳ بلیت بر اساس کد ملی افراد فروخته خواهد شد و بر اساس مصوبه کمیته حمل و نقل این ستاد، از فروش بلیت به افرادی که بر اساس سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به کرونا مبتلا شده و گواهی سلامت نداشته باشند جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام/ح / م
نظرات بینندگان