کد خبر: ۱۴۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۵ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹
استاندار فارس:

کمک ٨٠٠میلیارد تومانی به محرومان آسیب‌دیده از کرونا در فارس

استاندار فارس گفت: همچنین تاکنون بیش از ٨٠٠ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومانی که در این استان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند و معیشت آنها دستخوش مشکلاتی شد، کمک شده است.
به گزارش سرویس اقتصادی شیرازه، عنایت‌الله رحیمی امروز در همایش بزرگ علوی طرح ۱۴۶۵(ویژه ایتام) عنوان کرد: در ایام سختی که کشور درگیر تحریم و بیماری کروناست و فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم تحمیل شده است، تقویت و اجرای چنین اقداماتی موجب توجه بیشتر به نیازمندان برای رفع گوشه‌ای از مشکلات آنها می‌شود.

وی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کنار کمک‌های معیشتی، میلیاردها تومان هزینه بابت تامین سلامت و توسعه سلامت استان به ویژه در زمینه تهیه اقلام بهداشتی، مواد ضدعفونی، تجهیزات بیمارستانی و حقوق پرسنل درمان، پرداخت شده است، افزود: اینکه بتوانیم از مال و توان و دارایی و حیثیت خود مایه بگذاریم و برای هم کیش و هم عقیده و هم وطنمان، انفاق کنیم، بسیار ارزشمند است.

رحیمی در ادامه عنوان کرد: با محوریت نماینده ولی‌فقیه در فارس، اقدامات ارزنده خیرین، شورای تامین و دستگاه‌های اجرایی تاکنون بیش از ٨٠٠ میلیارد تومان به نیازمندان و محرومانی که در این استان تحت تاثیر بیماری کرونا قرار گرفتند و معیشت آنها دستخوش مشکلاتی شد، کمک شده است.
کمک ٨٠٠میلیارد تومانی به محرومان آسیب‌دیده از کرونا در فارس

استاندار فارس به اقداماتی که طی یک سال گذشته در زمینه پایدار نگه داشتن وضعیت سلامت فارس انجام شده است اشاره کرد و گفت: با تلاش علوم پزشکی و خادمین در مجموعه بهداشت و درمان و با همکاری همه نهادها، عملکرد فارس در مدیریت این بیماری در کشور مطلوب و سرآمد است.

وی  با اشاره به نزدیک شدن به ایام نوروز و از طرفی جهش ویروس کرونا، اظهار کرد: در این راستا نیاز به همدلی و همراهی بیشتر با کادر درمان و رعایت بیش از پیش پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از سفرهای غیر ضرور احساس می‌شود.

انتهای پیام/س / م
نظرات بینندگان