کد خبر: ۱۴۴۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۳ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۹

آغاز ثبت‌نام لیگ سخنرانی دانشجویی در استان فارس

لیگ مسابقات مناظرات دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار خواهد شد.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، لیگ مسابقات مناظرات دانشجویی به همت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های علمی کاربردی و بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان فارس برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین مهدی عابدی، مسوول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های علمی کاربردی منطقه هفت با اعلام این خبر افزود: این مسابقه در راستای افزایش و کسب مهارت‌های ارتباطی، رشد و شکوفایی فرهنگ گفتگو و آشنایی با سیره اهل بیت(ع) در بین دانشجویان برگزار و شرکت برای همه دانشجویان آزاد است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه طی چند روز گذشته بازخوردهای خوبی از این برنامه داشته‌ایم، بیان کرد: امروزه حساسیت جامعه دانشجویی و تصمیم‌گیر برای تقویت فن بیان و سخنرانی ارتقا پیدا کرده و به همین دلیل شاهد توجه‌های خوبی از سوی انجمن‌های دانشجویان، فعالان فرهنگی و برخی مسئولان هستیم، لذا شاهد توسعه‌ی این مهارت در این قشر تاثیرگذار جامعه هستیم.
 عابدی از دیگر اهداف برگزاری مسابقات سخنرانی را افزایش سطح مهارت های فردی، اجتماعی و علمی دانشجویان برشمرد. 

ابراهیم شیشه‌گر دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی گفت: این مسابقه مهیج در 7محور شامل: دانشجو موذن جامعه / دانشجوی سیب زمینی نیست!! ،گفتمان انقلابی (انقلابی بودن و انقلابی ماندن)،تاثیرات برجام بر اقتصاد، تمدن نوین اسلامی- بیانیه گام دوم، عفاف و حیا و خط امام، برگزار و به نفرات برتر جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

آغاز ثبت‌نام لیگ سخنرانی دانشجویی در استان فارس
وی افزود: مهلت ثبت نام لیگ سخنرانی دانشجویی نیز تا 20 اسفند خواهد بود و رقابت بین شرکت کنندگان در تاریخ 20 الی 22 فروردین  1400  انجام می‌پذیرد.

دبیر اجرایی لیگ سخنرانی دانشجویی نیز گفت: متقاضیان جهت ثبت نام نام،نام خانوادگي، رشته، نام دانشگاه خود و کلمه سخنراني را تا تاريخ 20 اسفند 1399 به شماره 09211728125  ارسال کنید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در این برنامه استعدادیابی نیز صورت می‌گیرد، بیان کرد: از بین شرکت کنندگانی که حائز رتبه شده یا به مرحله نهایی آن راه پیدا می‌کنند، دبیرخانه مسابقه آن‌ها راشناسایی کرده و به شبکه‌های تلویزیونی، رسانه‌ها و شرکت‌هایی که نیاز به افراد مستعد در زمینه فن بیان دارند معرفی می‌کند. 

شیشه‌گر در پایان تصریح کرد: گرچه بحث استعدادیابی وظیفه اصلی دبیرخانه مسابقه نیست، اما سعی داریم توجه ویژه‌ای به افراد سختکوش و مستعد داشته باشیم و تا جایی که امکان داشته باشد به آن‌ها کمک خواهد شد.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان