کد خبر: ۱۴۴۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۹

اولین دوره توانمندسازی دانشجویان در عرصه بین‌الملل برگزار می‌شود

مدیر گفتمان‌سازی و مطالبه‌گری بسیج دانشجویی فارس گفت: طرح توانمندسازی دانشجویان بسیجی در عرصه بین‌الملل با محوریت چهار کشور عراق، فلسطین، آفریقا و شبه قاره هند به مدت چهار ماه برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، احسان سیناپور از طرح توانمند سازی دانشجویان  بسیجی در عرصه بین الملل با محوریت چهار کشور عراق، فلسطین، آفریقا و شبه قاره هند به مدت چهار ماه خبر داد و گفت: رسالت هسته مرکزی بین الملل ، تشکیل، توانمند سازی و هدایت هسته های دانشگاهی موضوع محور می‌باشد و که بصورت دقیق، آکادمیک و تخصصی شکل گرفته و هم اکنون چهار کشور عراق، فلسطین، آفریقا و شبه قاره هند از جمله کشورهای هدف هستند که هسته های بین الملل در آن به فعالیت خواهد پرداخت. 

وی افزود: شناخت و بررسی وقایع مهم صد سال اخیر در کشور های هدف، بررسی جریانات تاثیر گذار کشورهای هدف، بررسی ساختار سیاسی، اجتماعی این کشورها و جامعه شناسی آنها و همچنین شناخت رسانه ها و شخصیت های تاثیر گذار این کشورها از جمله محورهای مهم طرح توانمند سازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس است.

مدیر گفتمان سازی و مطالبه گری بسیج دانشجویی فارس،با تاکید بر رویکرد بسیج دانشجویی مبنی بر مواجهه تخصصی با مسائل افزود: با توجه به مجهز شدن دانشجویان به سلاح علم در عرصه بین الملل و تولید محتوای موثر در زمینه صدور انقلاب، انتظار داریم دانشجویان آموزش دیده، بتوانند در زمینه کنشگری در عرصه بین المللی نقش موثر و فعالی داشته باشند. 

سیناپور خاطر نشان کرد: مطابق با کلام نورانی حضرت امام (ره) مبنی بر ضرورت تشکیل هسته های مقاومت در سرتاسر جهان، بسیج دانشجویی به عنوان یکی از مخاطبین این پیام می بایست نسبت خود را با این آرمان رفیع انقلاب اسلامی پیدا کند و در همین راستا مجموعه ای با ماموریت مستقل تحت عنوان هسته بین الملل با کار ویژه فعالیت های نهضتی را در بسیج دانشجویی ایجاد کردیم و به همین منظور طرح توانمند سازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی در مرکز استان فارس تشکیل وراه اندازی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به استقبال گسترده سایر استان ها نسبت به شرکت در این رویداد استان فارس میزبان دانشجویان سراسر کشور خواهد بود و کلیه علاقمندان عرصه بین الملل از سراسر کشور، قابلیت شرکت در این رویداد را دارند و حتی میتوانند در این دوره مشارکت و همکاری نیز داشته باشند.

سیناپور افزود: فرایند ثبت نام از ۲۵ لغایت ۳۰ بهمن ماه برنامه ریزی شده بود که با توجه به حجم گسترده استقبال کشوری از این رویداد، مهلت ثبت نام تا تاریخ 20 اسفندماه تمدید گردید و علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به آدرس http://yun.ir/ciuzp5 و یا ارتباط با شماره تماس 09398032119 اقدام به ثبت نام نموده و در این رویداد که به صورت مجازی برگزار می شود شرکت نمایند.

گفتنی است، طی سال گذشته رویداد آموزشی سفیران انقلاب برای اولین بار در استان فارس طراحی و برگزار شد که زیر بنای رویداد طرح توانمند سازی هسته بین الملل بسیج دانشجویی فارس، محسوب می‌شود و در این زمینه همواره استان فارس پیشرو بوده است.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان