کد خبر: ۱۴۴۸۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

جزئیاتی از فصل جدید خندوانه

رامبد جوان ضبط فصل جدید «خندوانه» را آغاز کرده است و این برنامه با رعایت پروتکل‌های کرونایی قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.
به گزارش سرویس فرهنگی شیرازه، رامبد جوان این روزها در تدارک ساخت ۲ پروژه سنگین است؛ فصل جدید برنامه «خندوانه» برای شبکه نسیم و سریال «مردم معمولی» در شبکه نمایش خانگی که این روزها تولید هر 2 مجموعه همزمان شده است. 

فصل جدید «خندوانه» ابتدا قرار بود نوروز ۹۹ روی آنتن برود اما رامبد جوان جزو نخستین و حتی معدود افرادی بود که با شروع کرونا و شیوع این ویروس واگیردار در سطحی گسترده، خیلی جدی و به ‌صراحت از ساخت این برنامه انصراف داد. در این یک سال که مشخص شد این ویروس بنای رفتن ندارد، چند باری هم اعلام شد «خندوانه» به تولید می‌رسد که جدی‌ترین آن بعد از محرم و صفر بود. 

طی چند ماه اخیر رامبد جوان با فراخوان‌هایی در صفحه شخصی خود، از استندآپ کمدین‌ها برای فصل جدید برنامه‌اش دعوت کرده بود و حالا به نظر می‌رسد فصل جدید «خندوانه» به روزهای پخش نزدیک شده است. ساخت دکور جدید این برنامه در برج میلاد به پایان رسیده و ضبط برنامه نیز از هفتم اسفندماه آغاز شده است. 

«خندوانه» در فصل جدید خود با رعایت پروتکل‌ها و استفاده از ماسک ضبط می‌شود و البته فاصله‌گذاری اجتماعی هم در محل استقرار میهمانان و مدعوین رعایت می‌شود، به گونه‌ای که استودیوی این برنامه به نسبت فصل‌های قبل کمترین تعداد حضار را در خود جا داده است و تقریبا حدود ۴۰ نفر در آن حاضر خواهند بود. 

این فصل از برنامه با ضبط چند قسمت، پخش خود را هم آغاز خواهد کرد و در روزهای پایانی اسفندماه و قبل از نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن خواهد رفت و قرار است تا بعد از ماه مبارک رمضان روی آنتن باشد. 

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان