کد خبر: ۱۴۴۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۱ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹

راهیابی فرنگی‌کار فارس به دیدار رده‌بندی رقابت‌های اوکراین

مختاری برای کسب مدال برنز پیکار‌های بین‌المللی اوکراین، حریفی از کشور میزبان را پیش‌رو دارد.
به گزارش سرویس ورزش شیرازه، موسایی رئیس هیات کشتی استان فارس گفت: مسابقات شانس مجدد رقابت‌های پنج وزن نخست بین المللی کشتی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین، صبح امروز در شهر کی یف برگزار شد که محمدرضا مختاری کشتی گیر فارسی در دیدار شانس مجدد با نتیجه ۸-یک آندری کولیک از اوکراین را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

وی بیان کرد: محمدرضا مختاری امشب در دیدار رده بندی برای ایستادن بر سکوی سوم این پیکار‌ها و کسب مدال برنز به مصاف پرویز نصیب اف از اوکراین می‌رود.

مختاری در روز نخست با نتیجه ۴- صفر مغلوب مالخاز آمویان قهرمان جوانان جهان از ارمنستان شد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال به گروه بازنده‌ها رفت.

در وزن ۷۷ کیلوگرم هم محمدعلی گرایی دیگر فرنگی کار استان فارسی در دور نخست به مصاف مارسل استرکوبورگ از هلند می‌رود و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با برنده کشتی میان باکوری گوگولی از گرجستان و میکیتا کازاکوف از بلاروس مبارزه خواهد کرد.

پیکار‌های بین المللی جام مربیان و کشتی گیران برتر اوکراین در دو بخش آزاد و فرنگی تا ۱۰ اسفندماه به میزبانی شهر کی یف کشور اوکراین ادامه  دارد.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان