کد خبر: ۱۴۴۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۹
در دیدار رئیس بسیج رسانه فارس با «شیرازه» مطرح شد؛

صداقت «شیرازه» در انعکاس مطالبات مردمی و پاسخ‌های مسوولین/ «بسیج رسانه» با همگرایی رسانه‌ها به سمت عمق بخشی رسانه‌ای حرکت کند

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده و در راستای تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی قدم برداشته است.
به گزارش  سرویس فرهنگ و رسانه شیرازه، هادی رضایی رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با حضور در دفتر پایگاه خبری تحلیلی شیرازه و دیدار با سردبیری و هیات تحریریه این رسانه اظهار کرد: پیشینه شیرازه نشان می‌دهد که عملکرد این رسانه همواره در راستای آرمان‌های انقلاب اسلامی، رهبر معظم انقلاب و مطالبات مردم بوده است.

شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ‌های مسوولین را نیز منتشر کرده است

وی با بیان اینکه رسانه باید حامل پیام مردم به مسوولین و مسوولین به مردم باشد، افزود: شیرازه مطالبات مردم را صادقانه منعکس و پاسخ های مسوولین را نیز منتشر کرده و در راستای تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی قدم برداشته است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس با اشاره به صدور انقلاب اسلامی و احیای هویت دینی  سیاسی تصریح کرد: باید دست‌آوردهای عظیم انقلاب اسلامی در صدور تفکر انقلاب تببین شود.

وی با تصریح بر این موضوع که دشمنان همواره درصدد ایجاد تفرقه و نفاق هستند، بیان داشت: تمامی رسانه‌هایی که در نشر حداکثری آرمان‌های انقلاب کوشا هستند، در یک جبهه منسجم قلم بزنند تا از ماهیت انقلاب به خوبی دفاع کنند.

بنابه اظهار مسوول بسیج رسانه فارس؛ فشارهای اقتصادی به مردم از طرف دشمن ایجاد شده تا اعتماد مردم نسبت به نظام اسلامی خدشه‌دار شود.

رضایی با اشاره به اینکه اکنون دقیقا در یک برهه تاریخی قرار گرفته‌ایم، گفت: نیازمند هم‌افزایی و همدلی با دیگر رسانه‌ها، برای مقابله با دشمنان در یک صف هستیم و شیرازه به عنوان یک رسانه انقلابی باید پیشرو در جریان‌سازی خط انقلابی باشد.

مسئول بسیج رسانه فارس افزود: دست دوستی و برادری را به سوی تمامی رسانه‌ها با تمامی سلیقه دراز می کنیم تا همه باهم در راستای پیشبرد اهداف انقلاب گام برداریم. 

وی، لازمه تقویت رسانه‌ها را انسجام در هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه دانست و گفت: شورای تبیین مواضعی باید شکل بگیرد تا اصحاب رسانه در مواجهه با رخدادها، مواضع مشخص باشد.

رضایی با تاکید بر تقویت انجمن‌های رسانه‌ای نیز گفت: اصحاب رسانه باید اول نیازمندی‌های خودشان را برطرف کنند تا با فراغ بال به رسالت خودشان بپردازند و با وجود مشکلات متعدد به خصوص اقتصادی یک خبرنگار نمی‌تواند استقلال خود را در انتقال خبر حفظ کند؛ پس به همت اصحاب رسانه این موضوع محقق می‌شود.

فاطمه خسروپور سردبیر پایگاه تحلیلی خبری شیرازه نیز در این دیدار به تشریح اهداف و راهبردهای این رسانه پرداخت و اظهار کرد: شیرازه با استفاده از ظرفیت سایت و بستر مکمل خود و وجود بیش از 100هزار نفر مخاطب مستقیم، به عنوان رسانه‌ای انقلابی در خط مقدم جبهه رسانه‌ای قرار دارد که در این مسیر با ترسیم نقشه راه به جریان‌سازی و بیان مطالبات انقلابی و مردمی در ابعاد مختلف می‌پردازد.

«شیرازه» بسیج رسانه را چتر حمایتی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند

وی با بیان اینکه شیرازه بسیج رسانه را چتر حمایتی برای رسانه‌ها و اصحاب رسانه می‌داند، گفت: بسیج رسانه باید با همگرایی رسانه‌ها به سمت عمق بخشی رسانه‌ای حرکت کند و در این مسیر از راهبردها و پتانسیل‌های مختلف استفاده کند.

تصاویر این نشست در ادامه می‌آید.


انتهای پیام/ح / م
نظرات بینندگان