کد خبر: ۱۴۴۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۲ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۹

اظهار گلایه فرماندار ویژه کازرون از افتتاح سالن ورزشی بلااستفاده/ ۴ سالن ورزشی رها شده‌اند

علی مظفری گفت: زیبنده نیست که سالن بیش از یکسال از افتتاح آن بگذرد اما مردم نتوانند از آن استفاده کنند که البته چند سالن ورزشی در شهرستان اینچنین شرایطی دارند.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، فاز اول مجموعه بزرگ ورزشی سالن سرپوشیده ۳۰۰۰ نفری کازرون در اراضی شمال شهر کازرون کلنگ زنی شد.

علی مظفری فرماندار ویژه شهرستان کازرون با اشاره به نقش پررنگ شهرستان کازرون در طول تاریخ به ویژه از زمان انقلاب اسلامی گفت: این شهرستان حق زیادی به گردن نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد و این حقوق به ویژه در زمینه ورزش به طور مناسب ادا نشده است و مردم منتظر توجه ویژه دولت تدبیر و امید و وزیر محترم ورزش نیز هستند.

معاون استاندار فارس با اظهار گلایه از افتتاح سالن ورزشی بدون برق و سایر تاسیسات و عدم امکان استفاده از آن گفت: این زیبنده نیست که سالن بیش از یکسال از افتتاح آن بگذرد اما مردم نتوانند از آن استفاده کنند که البته چند سالن ورزشی در شهرستان اینچنین شرایطی دارند.

مظفری با انتقاد از کم لطفی پیرامون احداث خانه ورزش در شهرستان کازرون گفت: اگر قرار بر احداث خانه ورزش است، چرا خانه ورزش ما باید نصف شهرستان‌هایی باشد که یک‌چهارم ما جمعیت دارند.

وی با اشاره به سالن های نیمه تمام شهرستان اذعان داشت: خواهشی که داریم این است که دستور بدهید که تا پایان این دولت سالن های نیمه‌تمام به بهره برداری برسند و این شیرینی از دولت در کام مردم بماند.

چهار سالن ورزشی بلااستفاده رها شده‌اند

فرماندار ویژه شهرستان کازرون با بیان اینکه چهار سالن ورزشی در شهرستان، چندسالی است که بلااستفاده رها شده‌اند خواستار شد: با توجه به اینکه این سالن ها سرمایه ملی هستند، می خواهیم که اعتباری گذاشته و بازسازی شوند تا جوانان از آنها استفاده کنند.

معاون استاندار فارس با اشاره به توزیع ناعادلانه احداث اماکن ورزشی در شهرستان کازرون از سالهای گذشته تاکنون گفت: تعدادی از روستاها با توجه به میزان جمعیت و ظرفیت منطقه، درخواست سالن ورزشی دارند که متاسفانه از آن بی بهره اند و نیازمند توجه بیشتری هستند.

اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومانی برای ساخت سالن ۳۰۰۰ نفری

حاجی‌زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز با اشاره به قهرمانی های تیم های هندبال آقایان و بانوان شهید شاملی کازرون در لیگ برتر کشور گفت: این موفقیت‌ها نشان از پتانسیل بالای ورزشی در این منطقه دارد که تصمیم بر ساخت سالن ۳۰۰۰ نفری شد، البته در استان فارس سالنی با این ظرفیت وجود ندارد و با اعتبار اولیه ۱۰ میلیارد تومانی که با پیگیری‌های عباسی نماینده مردم جذب شد، امروز شاهد کلنگ زنی آن با حضور معاون وزیر ورزش، مردم و مسوولین هستیم.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان