کد خبر: ۱۴۴۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۳ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۹

توهم جدید احمدی‌نژاد

رئیس دولت دهم در جریان بازی روزانه آوردن چند نفر به نمایندگی از استان‌ها برای دعوت از او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به مردی که از او می‌خواهد درباره شایعه ترورش توضیح دهد، می‌گوید «بله بحث ترور من جدی است و همان‌هایی که می‌کشند همان‌ها هم عزاداری می‌کنند».
به گزارش سرویس رصد سیاسی شیرازه،  احمدی نژاد در ادامه‌بازی‌های انتخاباتی اش و ایفای نقش منجی مردم(!) ادعا کرده است که می خواهند او را ترور کند و این بحث جدی است!

جهان نیوز نوشت: رئیس دولت دهم در جریان بازی روزانه آوردن چند نفر به نمایندگی از استان ها برای دعوت از او برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به مردی که از او می‌خواهد درباره شایعه ترورش توضیح دهد، می گوید «بله بحث ترور من جدی است و همان هایی که می کشند همان ها هم عزاداری می کنند». احمدی نژاد در ادامه نیز می‌گوید که فیلم هایی در این باره پر کرده‌ام و در جاهای مطمئن گذاشته‌ام!

توهم جدید احمدی‌نژاد
این حرف احمدی نژاد را نیز می‌توان در ادامه سیر سقوط او و استفاده از تاکتیک مظلوم نمایی و تئوری «همه در مقابل من هستند» قرار داد. البته که عبارت «خودشان می کشند و خودشان عزاداری می کنند» تهمت بسیار سنگینی است که قطعا از سوی نهادهای مسئول قابل پیگیری است.

گفتنی است احمدی نژاد طی ماه های گذشته به پوتین توصیه نامه ارسال کرده بود، ولیهد خونریز سعودی را از کشتار مردم یمن ناراحت دانسته بود و از او خواسته بود که برای پایان جنگ یمن کاری کند، به ترامپ و بایدن نامه بی جواب نوشته بود، با آتش زدن پرچم امریکا اعلام مخالفت کرد و گفته «اسرائیل باید نابود شود» را منکر شد.

اتهای پیام/ م
برچسب ها: احمدی نژاد ، شیرازه ، توهم
نظرات بینندگان