کد خبر: ۱۴۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۵ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹

مسابقه خوانندگی «آواز بهار» به شیوه مجازی درحال برگزاری است

معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: مسابقه سراسری و مجازی خوانندگی با عنوان «آواز بهار» با هدف رقابت سالم و ایجاد انگیزه بین علاقمندان به آواز در سبک‌های مختلف آغاز شده است.
به گزارش سرویس رصد فرهنگی شیرازه، بهروز مرامی معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد فارس گفت: این مسابقه در چهار مرحله طراحی شده و از طریق شبکه اجتماعی اینستاگرام، پخش می‌شود و قابل دسترس است.

ایسنا نوشت: مرامی با بیان اینکه هنرمندان سرشناس موسیقی ایران، داوری این مسابقه را عهده‌دار هستند، گفت: این مسابقه در مراحل نیمه نهایی و نهایی، به میزبانی شیراز برگزار خواهد شد.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس تاکید کرد که میزبانی شیراز در این مسابقه هنری، مشروط به وضعیت مناسب از نظر شیوع کرونا و با نظر مساعد ستاد مدیریت بیماری کرونا، خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: به نفرات اول تا سوم این مسابقه جوایز نقدی، تندیس و لوح اهدا می‌شود و نفرات چهارم تا ششم هم جوایز نقدی و لوح یادبود دریافت می‌کنند.

معاون ارشاد فارس یادآور شد که علاقه‌مندان تا ۱۸ اسفندماه برای ثبت‌نام و ارسال فیلم از اجرای خود، فرصت خواهند داشت و این مسابقه هیچ محدودیت سنی و سبکی ندارد.

مرامی با اشاره به اینکه پیج رسمی این مسابقه avazebahar.contest@ است، گفت: علاقه‌مندان به شرکت در این رقابت هنری می‌توانند اطلاعات مورد نیاز خود را با مراجعه به نشانی www.farhangtic.com کسب کنند.

وی گفت: آقایان افشین مقدم، حجت اشرف‌زاده، محسن شریفیان، هادی قضات، بهروز صفاریان و حامد فقیهی، عهده‌دار داوری این رقابت هستند.

مرامی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت شرکت نوازندگان سرزمین آفتاب، خدمات سینمایی قاجاری و آکادمی صدا و آواز حامد فقیهی برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد که این مسابقه برای برگزاری مجوز ارشاد را دریافت کرده است.

انتهای پیام/ر/م

نظرات بینندگان