کد خبر: ۱۴۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۰ - ۱۲ اسفند ۱۳۹۹
ارسالی مخاطب «شیرازه»؛

آموزشگاه‌های رانندگی زیر ذره‌بین مردم/ تخلفاتی که قاطعیت پلیس را می‌طلبد

یکی از مخاطبان شیرازه در یادداشتی نوشت: بعد از شنیدن مبلغ ۱۶۵۰۰ تومان، کارت بانکی را به متصدی آموزشگاه‌های رانندگی دادم و پیام کوتاه مبنی بر برداشت ۱۶۵۰۰ تومان معادل ۱۶۵ هزار ریال برای من آمد، اما بعد از گرفتن رسید از متصدی متوجه شدم در رسید قبض مخصوص سرویس خدمات پستی گواهینامه جدیدالصدور مبلغ ۱۰۵۶۰۰ ریال درج شده است.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، یکی از مخاطبان شیرازه در یادداشت و فیش  ارسالی برای این رسانه نوشت: اوایل آذر ماه بود که تصمیم به گرفتن گواهینامه موتور سیکلت کردم از این رو با تعدادی از دوستان به یکی از آموزشگاه‌های سطح شهر شیراز مراجعه و بعد از کسب اطلاع از نحوه ثبت نام و پرداخت فیش‌های مختلف بانکی پرونده خود را تشکیل دادم.

بعد از گذشت چند روز به دستور ستاد کرونا کلاس‌های آموزشگاه که قرار  بود به صورت عملی برگزار شود، برگزار نشد و همین امر باعث شد یک ماه کلاس‌های اولیه (تئوری) به تعویق بیفتد.

آموزشگاه‌های رانندگی زیر ذره‌بین مردم/ تخلفاتی که قاطعیت پلیس را می‌طلبد
 بعد از گذشت یک ماه کلاس‌ها تشکیل شد و نوبت به گرفتن آزمون عملی از کارآموزان شد که بازهم اوج گیری کرونا مانع برگزاری آزمون عملی شد و همین امر باعث شد امتحان به تعویق بیافتد.

بلاخره بعد از گذشت تقریبا چهارماه از ثبت نام تماسی از آموزشگاه مبنی بر حضور افراد در آخر هفته جهت برگزاری امتحان در آموزشگاه گرفته شد که خوشبختانه بعد از حضور در آموزشگاه و دادن امتحان، در همان جلسه اول توانستم نمره قبولی آزمون تئوری را کسب کنم.

جهت ادامه مراحل گرفتن گواهینامه باید منتظر می‌شدم تا امتحان شهری که فقط روزهای پنجشنبه آن هم در خارج شهر نزدیک شهر شیراز برگزار می شود حضور یابم.

آخر هفته فرا رسید و خوشبختانه در آن امتحان هم برای بار اول قبول شدم و چون آخر هفته بود، مقرر شد از شنبه به آموزشگاه مراجعه کنیم تا پرونده و اصل گواهینامه ماشین را تحویل دهیم و منتظر آمدن گواهینامه جدید باشیم.

بعد از گذشت سه روز به آموزشگاه مراجعه کردم و بعد از تحویل دادن پرونده و گواهینامه ماشین، متصدی آنجا بازهم درخواست پول کرد، علت را جویا شدم گفتند این پول جهت رسید پستی است که پست برای شما بسته حاوی گواهینامه را ارسال می کند.

خوب این حرف من را قانع کرد و بعد از شنیدن مبلغ ۱۶۵۰۰ تومان، کارت بانکی را به متصدی دادم و پیام کوتاه مبنی بر برداشت ۱۶۵۰۰ تومان معادل ۱۶۵ هزار ریال برای من آمد، اما بعد از گرفتن رسید از متصدی متوجه شدم در رسید قبض مخصوص سرویس خدمات پستی گواهینامه جدیدالصدور مبلغ ۱۰۵۶۰۰ ریال درج شده است.

از متصدی علت تفاوت قیمت کسر شده و رسید داده شده را جویا شدم و در کمال ناباوری متصدی پاسخ داد: به ما گفته‌اند این قیمت را کم کنیم.

 وقتی پرسیدم چه کسی به شما این را گفته است پاسخ داد: می‌توانید با مدیریت صحبت کنید، من همانجا درخواست دیدار با مدیریت را کردم اما به دلیل شرایط کرونا و همچنین مراجعه عصر بنده به آموزشگاه، مدیر آموزشگاه حضور نداشتند، لذا دوباره به سمت متصدی رفتم و از او علت عدم حضور مدیر در آموزشگاه را خواستم و باز هم در کمال ناباوری گفت: این برگ از قبل هست و در بخشنامه جدید این قیمت برای ما درج شده است همانجا از متصدی درخواست بخشنامه کردم که مطالعه کنم اما از نشان دادن بخشنامه امتناع ورزید و گفت قیمت‌ها هر روز دارد گران‌تر می شود.

 امید است در این نوع قضیه نیز کارکنان صدیق نیروی انتظامی جهت تخلف این آموزشگاه و آموزشگاه‌های سایر که تخلفاتی دارند وارد شده و جلوی این مسائل گرفته شود.

انتهای پیام/ م
نظرات بینندگان