کد خبر: ۱۴۴۹۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۲ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در شهرستان گراش

مردم دهستان خلیلی شهرستان گراش از اینترنت پرسرعت ۴G برخوردار شدند.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: با راه‌اندازی سایت ۴G روستای خلیلی بخش مرکزی شهرستان گراش افزون‌بر ۱۶۰۰ نفر از خدمات شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

سهرابی با بیان اینکه اینترنت پرسرعت در روستا‌ها به عنوان یک ابزار قدرتمند مجموعه متنوعی از منابع و خدمات را در دسترس روستاییان قرار می‌دهد، هدف از اجرای این طرح‌ها را محرومیت زدایی، رونق اشتغال و ایجاد عدالت ارتباطی عنوان کرد.

امکان بهره مندی از آموزش‌های آنلاین و الکترونیکی، ایجاد فرصت‌های کارآفرینی و اشتغال بیشتر از طریق ارتباط با سایر نقاط، امکان بازاریابی برای محصولات تولیدی در روستا و رونق بوم گردی از طریق معرفی جاذبه‌های گردشگری و توریستی را از دیگر مزایای اتصال روستا‌ها به شبکه پهن باند ارتباطی و اینترنت پرسرعت بر شمرد.

حسین‌زاده نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستا‌ها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند و اینترنت یکی از نیاز‌های اساسی در شرایط فعلی خصوصاً در بحث آموزش محسوب می‌شود، گفت: بزودی شاهد نصب و بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت در دیگر روستا‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان