کد خبر: ۱۴۴۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۶ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۹

بکارگیری مشمولان غایب باعث جریمه واحدهای صنفی کازرون شد

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت:تعداد ۱۵ واحد صنفی در کازرون به علت بکارگیری مشمولان غایب جریمه ۱۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومانی شدند.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه، اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان کازرون گفت: در پی بازدید گشت تلفیقی پلیس اماکن و معاونت وظیفه عمومی، تعداد ۱۵ واحد صنفی متخلف که مشمولان غایب را بکارگیری کرده بودند شناسایی، تشکیل پرونده و به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی افزود: برابر ماده۶۳ قانون خدمت وظیفه عمومی، کسانی که به نحوی مشمولان غایب را در موسسات دولتی و غیردولتی بکارگیری کند، توسط نیروی انتظامی، وزارت خانه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی و صنعت معدن و تجارت شناسایی و به محاکم قضایی معرفی می شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون تعیین تکلیف وضعیت نظام وظیفه مشمولان را بسیار با اهمیت خواند و ابرازداشت: برابر قانون وظیفه عمومی، تک تک افراد ذکور بالای ۱۸ سال بایستی به این امر مهم توجه ویژه داشته و در اسرع وقت در این زمینه اقدام نمایند.

زراعتیان در پایان تاکید کرد: صنوفی که قصد بگارگیری افراد بالای ۱۸ سال را داشته باشند، از چگونگی وضعیت خدمتی آنها با استعلام از وظیفه عمومی اطمینان حاصل نمایند.

انتهای پیام/ر/م
نظرات بینندگان