کد خبر: ۱۴۵۰۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۲ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹
مدیرکل بهزیستی استان فارس؛

۲۲۰میلیون تومان مشارکت در خرید قطعات پازل همدلی در فارس/ بهزیستی فارس جزو ۱۰ استان برتر در این اقدام شناخته شد

سید محمدصادق کشفی نژاد گفت: به همت خیرین نیک اندیش، استان فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزو ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه‌های این پازل مهربانی بود.
به گزارش سرویس اجتماعی شیرازه، سید محمدصادق کشفی نژاد مدیرکل بهزیستی فارس از مراسم ویدیو کنفرانس کشوری جهت تقدیر از استان های موفق و برتر در اجرای طرح پازل همدلی با حضور دکتر وحید قبادی دانا معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور خبر داد و بیان داشت: این طرح در سراسر کشور اجرا و هزینه مشارکت مردمی آن صرف خرید لوازم التحریر شد که در فارس برای ۹۰۰ دانش آموز  تحت پوشش بهزیستی به صورت پک آموزشی درآمد .

وی با بیان اینکه طرح پازل همدلی از ۱۸ مهر تا ۱۰ آبان ماه ۹۹ اجرا شد، اظهار داشت: در این طرح ۶۰ میلیارد ریال در مجموع مشارکت ها از خرید ۶۰۰ هزار قطعه جهت تهیه ۶۰ هزار کوله پشتی همراه با لوازم التحریر جمع آوری شد.

مدیرکل بهزیستی فارس تصریح کرد:به همت خیرین نیک اندیش، استان فارس با جلب ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، جزو ۱۰ استان برتر در تکمیل و جذب مشارکت جهت فروش قطعه های این پازل مهربانی بود.

کشفی‌نژاد با آرزوی سلامتی برای تمام خیرین ارجمند افزود: بهزیستی فارس آماده جلب هر نوع مشارکت سازمان یافته در جهت یاری رساندن به اقشار نیازمند است.

گفتنی است فارس از ابتدای این طرح همدلانه، در ایجاد  کارزار رسانه ای مطلوب و همچنین مرحله فروش قطعات و تکمیل آن که به شکل نقشه ایران طراحی شده بود جز ۱۰ استان فعال و برتر کشور شناخته شد.

انتهای پیام/ ح / م
نظرات بینندگان