کد خبر: ۱۴۵۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

آغاز توزیع مرغ و گوشت گوساله منجمد در استان فارس

مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس از آغاز توزیع ۶۰۰ تُن مرغ منجمد و ۱۵۷ تُن گوشت گوساله منجمد در استان فارس خبر داد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از آغاز توزیع ۶۰۰ تن مرغ منجمد و ۱۵۷ تن گوشت گوساله منجمد در استان فارس خبر داد.

رهام رحمانی با اعلام خبر توزیع گوشت گوساله و مرغ منجمد در استان فارس، اظهار کرد: با هدف بهبود امکان دسترسی خانوارها بویژه گروه‌های درآمدی پایین به اقلام اساسی، توزیع گوشت گوساله و مرغ مورد نیاز شهروندان از امروز به صورت گسترده در استان شروع می‌شود.

آغاز توزیع مرغ و گوشت گوساله منجمد در استان فارس

وی ادامه داد: بر اساس مصوبات کارگروه تنظیم بازار استان، در این مرحله ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شیراز و ۳۰۰ تن در شهرستان های استان و همچنین ۷۸.۵۰۰  تن گوشت گوساله منجمد وارداتی در شیراز و به همین میزان در شهرستان‌های استان توزیع می‌گردد.

 مدیر کل پشتیبانی امور دام فارس گفت:  قیمت هر کیلوگرم مرغ منجمد داخلی ۱۴هزار تومان درب سردخانه برای مباشرین توزیع و ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف کننده است. همچنین گوشت گوساله با قیمت هر کیلوگرم ۷۷ هزار تومان درب سردخانه و ۸۰ هزارتومان در سطح خرده‌فروشی و برای مصرف‌کننده در نظر گرفته شده است. 

رحمانی ادامه داد: مردم شیراز می توانند گوشت و مرغ منجمد را از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف دولتی و خصوصی و بازارچه‌های منتخب شهرداری تهیه نمایند. ضمن اینکه این اقلام در شهرستان‌ها با هماهنگی کارگروه تنظیم بازار شهرستان‌ها و توسط واحدهای صنفی منتخب اداره صنعت و معدن توزیع می‌گردد.

 وی در پایان اظهار داشت: با توجه به بهبود وضعیت تامین و توزیع نهاده های دامی در ماه های اخیر، تولید در شرایط مناسبی می‌باشد و انتظار می‌رود در روزهای آینده، فراوانی تولید و عرضه بیشتر و در نتیجه قیمت ها متعادل تر گردد. بنابراین خانوارهای مصرف کننده با آرامش خاطر و در حد نیاز خرید کنند و نگران تأمین این اقلام در آینده نباشند.

انتهای پیام/س/ م
برچسب ها: توزیع ، مرغ منجمد ، در فارس
نظرات بینندگان