کد خبر: ۱۴۵۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰:۴۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۹

آیین کلنگ‌زنی طرح جنگل‌کاری ۵۰هکتاری در دانشکده زرهی سپاه فارس

آیین کلنگ‌زنی طرح جنگل‌کاری ۵۰هکتاری در دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس همزمان با دومین روز از هفته منابع طبيعي انجام شد.
به گزارش سرویس دریافت خبر اقتصادی شیرازه، همزمان با دومین روز از هفته منابع طبيعي در مراسمي با حضور مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري فارس، معاونين و مشاورين، رئیس دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس ، جمعی  از سپاهيان و بسيجيان حاضر در اين مرکز آموزشی کلنگ طرح جنگلکاری به وسعت ۵۰هکتار در محوطه فضای سبز این دانشکده به زمین زده شد. 

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس در این مراسم همراهی و همکاری دستگاه های مختلف نظامي و انتظامي را در اجرای برنامه های منابع طبیعی در این هفته ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مشاركت مردم در حفاظت از عرصه های منابع طبیعی زمینه ساز دستيابي به توسعه پايدار است که این مهم با فرهنگ سازی، آموزش، آگاهي بخشی و تعامل با مسئولان وجلب مشارکت مردمی میسر خواهد شد.

عبدالحسن صمدنژاد با گراميداشت یاد وخاطره شهداي انقلاب و شهداي حفاظت از منابع طبيعي گفت: حفاظت،احیاء و بهره برداری درست از جنگل ها و منابع طبیعی یک ضرورت است و همه باید تلاش کنند تا این منابع ارزشمند به خوبی محافظت و از گزند نابودی در امان بماند.

آیین کلنگ‌زنی طرح جنگل‌کاری ۵۰هکتاری در دانشکده زرهی سپاه فارس

فرمانده دانشکده علوم و فنون زرهی نیروی زمینی سپاه مستقر در استان فارس نيز در اين مراسم با تبریک فرارسیدن هفته منابع طبیعی و قدردانی از تلاش های مجموعه منابع طبيعي گفت: هفته منابع طبیعی به ویژه روز درختکاری فرصت مناسبی برای حفاظت از طبيعت و احیای این فرهنگ است .

اسکندر دانشمندی بر اهميت درخت و درختكاري و توجه بیش از پیش به این امر مهم در جامعه تاکید کرد واظهار داشت: گسترش و ترویج فرهنگ درختکاری با همکاری مردم موجب احیاء و سرسبزی طبیعت و فضای سبز خواهد شد و در این راستا باید تلاش کنیم تا از منابع جنگلی موجود به خوبی حفظ و حراست کنیم.

در پایان این مراسم مديران ، فرماندهان به همراه جمعی از دانشجویان و کارکنان دانشکده علوم و فنون زرهی سپاه فارس اقدام به کاشت نمادین تعدادی نهال در محوطه این دانشکده كردند.

انتهای پیام/ س / م
نظرات بینندگان