کد خبر: ۱۴۵۰۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس درگفتگو با «شیرازه»:

ورزش، مانع آسیب‌های اجتماعی است/ 20 خانه ورزش روستایی تجهیز شده است

عباس حاجی‌زاده گفت: اگر مردم ورزش انجام دهند، قطعا به سمت آسیب‌ها نخواهند رفت.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه، عباس حاجی زاده مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری به ورود این اداره به کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی، قطعا تاثیرگذاری زیادی دارد و در بحث آموزش سبک زندگی و مهارت نه گفتن ورود کرده ایم، همچنین آموزش‌های مرتبط با فرهنگ سازی که مشارکت مردم در آن باشد را در دستور کار قرارداده‌ایم زیرا اگر مردم ورزش انجام دهند قطعا به سمت آسیب‌ها نخواهند رفت.

حاجی‌زاده به زیرساخت ورزش در استان اشاره کرد و افزود: در سال 99  اداره ورزش و جوانان حدود 59 پروژه در نقاط مختلف استان افتتاح کرده‌است که این امر باعث ایجاد دسترسی به فضاهای ورزشی توسط جوانان در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی شده است.

وی به حاشیه نشینی شهرها و شهرک‌هایی که در شهر شیراز هستند اشاره کرد و ابرازداشت: اعتبار جزئی از ستاد مباره با موادمخدر به امر ورزش در حاشیه نشینی شهرها اختصاص پیدا کرد که طرح‌ تجهیز وسایل ورزشی در شهرک‌های حاشیه در دستورکار است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس در پایان به خانه‌ ورزشی روستایی اشاره کرد و اذعان کرد: با هماهنگی ستاد مباره با موادمخدر جدیدا 20 خانه ورزشی روستایی در سطح استان تجهیز شده است که 25خانه ورزشی روستایی هم تا پایان اسفندماه طرح تجهیز ان به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/ر/م
نویسنده :
رضا کوهی شوریجه
نظرات بینندگان