کد خبر: ۱۴۵۰۵۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۹

اعلام حمایت دادستان عمومی و انقلاب شیراز از مجموعه سلامت فارس

رئیس و اعضای هیات رییسه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب شیراز، نقش حمایت و تعامل این نهاد انقلابی در ارتقای سطح خدمت رسانی و تامین سلامت جامعه مورد تاکید قرار گرفت.
به گزارش سرویس دریافت خبر سلامت شیرازه، مهرزاد لطفی در دیدار با دادستان عمومی و انقلاب، گزارشی از امکانات، تجهیزات، منابع و خدمات بخش های زیرمجموعه بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در سراسر استان ارائه داد.

وی موفقیت های مجموعه فارس در مدیریت این بحران را نمود روشنی از ثمربخشی این تلاش ها دانست که با مشارکت عمومی و همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان فراهم شده است.  
 
لطفی همچنین با اشاره به بحرانی که طی یک سال گذشته با آن مواجه بوده ایم، مسوولیت مدافعان سلامت را دشوار عنوان کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز موفقیت های مجموعه فارس در مدیریت این بحران را نمود روشنی از ثمربخشی این تلاش ها دانست که با مشارکت عمومی و همکاری سازمان ها و دستگاه های اجرایی استان فراهم شده است.

همکاری با مجموعه سلامت؛ در دستور کار جدی دادستانی

دادستان عمومی و انقلاب شیراز ضمن خداقوت به سربازان حوزه سلامت که با حیات مردم سر و کار دارند، حوزه پزشکی را حساس ترین و پُرنقش ترین بخش تاثیرگذار در سلامت جامعه به ویژه در ایام بحران دانست و تاکید کرد:  مسایل مربوط به مجموعه سلامت و تامین سلامت جامعه در دستور کار جدی دادستانی مرکز استان قرار دارد.

«سیدمصطفی بحرینی» در این دیدار از تلاش مسوولان دانشگاه و مدافعان سلامت برای خدمت رسانی به مردم استان و بیماران و مراجعان خارج از استان و کشور قدردانی کرد.

وی با بیان اینکه پراکندگی، پیچیدگی و مسایل مربوط به بهداشت و درمان مردم، حساسیت کاری مجموعه سلامت را افزایش می دهد، از مسوولان مجموعه سلامت فارس خواست تا همچون گذشته، در مسیر تقویت اعتماد عمومی، نظارت ها بر نحوه خدمت رسانی حوزه های بهداشت و درمان با جدیت دنبال شود.
 
دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نیز در این نشست به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای بسیج ملی مبارزه با کروناویروس در فارس پرداختند و خواستار حمایت دادستان شیراز در بهبود خدمت رسانی و تسریع امور سلامت به مردم شدند.

انتهای پیام/س/م
نظرات بینندگان